• Mysaaan

    Ponny skor

    Har hört något om skor som heter Ponny som tydligen ska vara bra? Någon som har erfarenheter av dessa? Har förstått att dom säljs av Euro sko, men jag försökte komma in på www.eurosko.se/ men det gick inte så bra...säljs dom någon annanstans? Kan man se dom på någon annan sida?

  • Svar på tråden Ponny skor
  • Flyssel

    Vi har köpt sådana på Eurosko, men jag är inte särskilt imponerad. De är ju fina när de är nya, men de höll väl ungefär tre dagar på dagis innan de var trasiga..

  • norgesessan

    Har inte testat själv...men kommer ihåg det märket sen jag själv var liten..


    Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • Mysaaan
    Flyssel skrev 2009-09-28 14:03:04 följande:
    Vi har köpt sådana på Eurosko, men jag är inte särskilt imponerad. De är ju fina när de är nya, men de höll väl ungefär tre dagar på dagis innan de var trasiga..
    Va? Nä fy vad tråkigt! Dom jag funderar på kostar ju 649kr, inte kan dom väl vara trasiga efter TRE dagar!? Vadå läckte dom vatten och så då? De ska väl vara vattentäta? Måste ju finnas någon garanti på hur länge dom ska hålla?
  • Mysaaan

    Dom verkar ju så smidiga och inte så klumpiga, men ändå lite bredare, ska ha dom till små fötter och jag tycker många andra är just så klumpiga! Men hade hoppats att någon skulle ha bra att säga om dom..

  • Flyssel
    Mysaaan skrev 2009-09-28 14:07:41 följande:
    Va? Nä fy vad tråkigt! Dom jag funderar på kostar ju 649kr, inte kan dom väl vara trasiga efter TRE dagar!? Vadå läckte dom vatten och så då? De ska väl vara vattentäta? Måste ju finnas någon garanti på hur länge dom ska hålla?
    Vi köpte någon slags sportskor (såg dem inte på hemsidan) och det lossnade "flikar" på sidorna och så blev de slitna i tyget på nolltid. Tyckte det var stor skillnad mot hans andra skor från skopunkten som hängde med hela sommaren innan han växte ur dem.
  • Mysaaan
    Flyssel skrev 2009-09-28 14:11:23 följande:
    Vi köpte någon slags sportskor (såg dem inte på hemsidan) och det lossnade "flikar" på sidorna och så blev de slitna i tyget på nolltid. Tyckte det var stor skillnad mot hans andra skor från skopunkten som hängde med hela sommaren innan han växte ur dem.
    Ok, men va det märket Ponny? Verkar som om Euroskor har andra märken också...dom jag funderar på är ju stövlar eller kängor till vintern i sympatex.. men så tråkigt om det skulle bli som det blev för er...
  • Flyssel
    Mysaaan skrev 2009-09-28 14:14:59 följande:
    Ok, men va det märket Ponny? Verkar som om Euroskor har andra märken också...dom jag funderar på är ju stövlar eller kängor till vintern i sympatex.. men så tråkigt om det skulle bli som det blev för er...
    Jo det var Ponny, så står det då på dem i alla fall. Men vi hade kanske otur..
  • Matanza

    Vi hade vinterkängor till dotter förra året från Pony! Vi var jättenöjda, hon var varm och torr på dagis och sen var dom smidiga för henne att gå i då hon inte var så gammal.

  • Psykologstudenten

    Vi hade sådana till sonen förra vintern och dom höll jättefint, var varma och täta samt lätta att ta på och smidiga.

  • Larsag

    Jag köpte Ponny skor till dottern på 3 år. De var grövre jympaskor med deras vattentäta material som ska andas. De kostade 800 kr och efter 2 månader var de så slitna att jag inte vill använda dem något mer. Bland annat smulades sulan sönder. När jag gick tillbaka till butiken, Eurosko i Mörby centrum så vägrade de att reklamera skorna, de tyckte att de fortfarande var funktionsdugliga och såg inga som helst problem.

    Så aldrig mera Ponny skor och aldrig mera Eurosko i Mörby centrum.

Svar på tråden Ponny skor