• Anonym

orgasm utan sperma...?

in man och jag hr varit ihop länge och detta har aldrig hänt tidigare... Men flera gånger när jagsugit av honom på sistone så har det inte kommit någon sperma. Det går för honom men det komer inget. Någon som vet varför det / hur det kan blir så....?

• Svar på tråden orgasm utan sperma...?
  • Shorona

Orgasm och utlösning är inte samma sak. Får han orgasm får man ju gratulera, det är inte alla män som kan få det(precis som med kvinnor men jag tror det är mindre känt om skillnaden mellan utlösning och orgasm för män).

♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • Neko

Inte alls ovanligt att få orgasm utan utlösning för män...

• Anonym

Troligast låter det som att han ljuger, han kanske är rädd att säga att han inte kan komma när du suger av honom. Ett tips är att du söker mer på hur han vill att du ska göra.

Om han har onanerat väldigt mycket på dagen så kan det kommer väldigt lite och ibland nästan ingenting, har du mycket saliv i munnen kan det nog vara svårt att märka en liten del.

Själv har jag fått orgasm en enda gång utan utlösning, men då var jag 15 år.

• Anonym

Nu blir jag väldigt förvirrad... Nån skriver att det inte alls är ovanligt och någon annan att han fejkar vilket jag faktikst inte tror. Vi pratar öppet om vad vi tycker om och jag har lärt mig tyda honom Tror verkligen jag vet hur han vill bli avsugen efter 10 år Men om man då samtidigt ligger i bebisverkstad så borde ju det göra att chansena minskar...? Eller?

• Anonym (kille29)

Har aldrig i mitt vuxna liv haft en orgasm utan utlösning. Skulle bli nojjig om det skulle hända.

VA???? Är det slut?

Det enda jag kan tänka mig att han har kommit flera gånger innan?
    Eller så kan det vara någon tillskott han behöver om det är låg sperma produktion.

• Neko

Anonym (kille29) skrev 2009-09-11 13:27:19 följande:

Har aldrig i mitt vuxna liv haft en orgasm utan utlösning. Skulle bli nojjig om det skulle hända.
    Vad jag förstår så är det en speciell teknik man ska använda för att få det (det ska också göra det möjligt för killar att få multipla orgasmer med samma förutsättningar som tjejer) och man kan råka använda den tekniken utan att det är meningen (eller ens utan att veta hur man gör). Händer det hela tiden utan att man försöker kan man ju tro att det kanske är något fel men någon gång då och då är helt normalt.

Att bli gravid ifall han får orgasm utan utlösning är nog ungefär lika stor chans som att ha avbrutet samlag skulle jag gissa.
  • Nordie
    Anonym skrev 2009-09-11 12:46:23 följande:
    in man och jag hr varit ihop länge och detta har aldrig hänt tidigare... Men flera gånger när jagsugit av honom på sistone så har det inte kommit någon sperma. Det går för honom men det komer inget. Någon som vet varför det / hur det kan blir så....?
    Tja om man tokrunkar så kan man få låg bränslenivå antar jag. Men det finns något tillfälle jag vet att jag kommit precis samtidgt som partnern slutat med det som nu var skönt och då har det på nått vis kommit av sig.. tror inte det är nått att hänga upp sig på om det inte händer ofta..
  • Anonym

Nej, vi får väl köra på och se om det händer igen

• Nordie
    Anonym skrev 2009-09-11 15:08:38 följande:
    Nej, vi får väl köra på och se om det händer igen
    Bra attitid. Träning ger färdighet.. ;P
Svar på tråden orgasm utan sperma...?