• Anonym (sprutis)

Kan alla tjejer få fontänorgasm?

Ja, rubriken är min fråga...

Jag undrar om alla tjejer kan få fontänorgasmer eller om det är få förunnat?
    Tänkte att jag och sambon skulle försöka, men det blir lite prestationsångest från bägge håll känns det som... Och är det kanske omöjligt kanske det är onödigt att försöka?

Vad säger ni?

• Svar på tråden Kan alla tjejer få fontänorgasm?
  • Anonym (sprutis)

puff

• Anonym

På vilket vis tänker ni "försöka"?

Någon speciell metod?

• Anonym (sprutis)

har ju varit en hel del trådar här på fl med tips och diverse instruktionsfilmer.....

• Anonym

Anonym (sprutis) skrev 2009-09-11 15:48:56 följande:

har ju varit en hel del trådar här på fl med tips och diverse instruktionsfilmer.....
    Jaha..det har jag missat.
    Får kolla runt lite.
  • Anonym (Nyfiken)

Vad är en fontänorgasm?

• Anonym (sprutis)

Puff

• Anonym

Fy f** nu blev jag riktigt kåt. Känner hur hela mitt underliv skriker efter en kuk

• Anonym (Underbart)

Trodde inte att jag kunde få det alls, men min man har bevisat motsatsen...kan spruta honom långt upp på armen när jag sprutar. skönt

• Anonym

Anonym (Underbart) skrev 2009-09-16 22:46:44 följande:

Trodde inte att jag kunde få det alls, men min man har bevisat motsatsen...kan spruta honom långt upp på armen när jag sprutar. skönt
    Hade du lätt att få vaginala orgasmer innan eller bara via stimulering av klitoris?
  • Anonym (Underbart)

Har väldigt svårt att få vaginala orgasmer, måste stimulera klitoris samtidigt, helst även när han stimulerar g-punkten men då "täpper man för" själva sprutet så min man tycker inte om att jag gör det för han vill se! Och jag sprutar även utan som sagt, men det blir inte samma orgasmkänsla för mig då, utan bara helt sjukt konstigt skönt liksom.

• Anonym

Anonym (Underbart) skrev 2009-09-17 17:27:17 följande:

Har väldigt svårt att få vaginala orgasmer, måste stimulera klitoris samtidigt, helst även när han stimulerar g-punkten men då "täpper man för" själva sprutet så min man tycker inte om att jag gör det för han vill se! Och jag sprutar även utan som sagt, men det blir inte samma orgasmkänsla för mig då, utan bara helt sjukt konstigt skönt liksom.
    Då finns det hopp för mig med alltså..
  • Anonym (Underbart)
    Anonym skrev 2009-09-17 18:52:24 följande:
    Anonym (Underbart) skrev 2009-09-17 17:27:17 följande:
    Då finns det hopp för mig med alltså..
    JA! Jag trodde alltså ärligt innan att jag nog var en av få som inte kunde få det. många killar har försökt om jag säger så, men min nya fick till det..med besked.
  • Anonym

Anonym (Underbart) skrev 2009-09-17 21:32:09 följande:

JA! Jag trodde alltså ärligt innan att jag nog var en av få som inte kunde få det. många killar har försökt om jag säger så, men min nya fick till det..med besked.
    Måste bara hitta nån frivillig som vill öva med mig..
  • Kimmis

Ja har ett jättebra knep!
    Få några orgasmer först, kanske 2-3 stycken, och sen när nästa kommer så sitter man upp, funkade på mig varenda gång innan jag lärt mig hur man sprutar

• rosenknopp09

Kan alla tjejer få fontänorgasm?

det tror jag inte,lika väl som en kan alla tjejer få orgasm vid vanligt samlag?

• Thaleya

Jag vet inte, jag kan spruta jättelätt men någon orgasm får jag inte när jag är ute efter en fontänorgasm. Jag kan heller inte få vaginal orgasm vad jag tror. Bara om jag tar eller nuddar klitoris med nått.

Svar på tråden Kan alla tjejer få fontänorgasm?