• Anonym (nyfiken kille)

tjejer, blir ni kåta hos gynekologen?

tjejer, hur känns det att sitta i stolen och någon pillar i er? blir ni kåta eller gör det ont, eller bara tråkigt?

blir ni kåta så berätta lite hur ni tänker och känner .... fantiserar ni?

• Svar på tråden tjejer, blir ni kåta hos gynekologen?
  • UpsyDaisy

Ehrm....det är kallt, otrevligt, obekvämt och ibland smärtsamt. Det enda jag fantiserar om är att det snart ska vara över!

• Anonym

Nej verkligen inte! Det gör inte ont, men känns lite obehagligt. Oftast är man ju där för att man har några symptom eller ska ta cellprov eller nåt, så då är man väl lite orolig också över vad diagnosen ska bli.

• Anonym

Det gör ont som fan.
    Kan inte tänka mig nåt mer avtändande heller

Men man kan fantisera om det annars konstigt nog

• Anonym (nyfiken kille)

vad är det som gör ont? som kille fattar jag ju inte sådant ....

• Anonym

Gynekologen använder ju en metallgrej för att öppna upp vagina. För att kunna se ordentligt. Om hon/han ska ta cellprov så skrapar hon lite med en bommullspinne på livmodertappen och det känns väl inte sådär jättetrevligt heller.

Är man inte ett dugg upphetsad - och det är man INTE i den situationen - så vill man inte ha varken föremål eller fingrar uppkörda där. Då kan det göra ont.

• Lolilla

Mmmm.. ja, jättekåt. Speciellt gillar jag ett gammalt hederligt klamydiatest när de kör upp en tops i urinröret....

Eller inte. Nej, det är inte upphetsande. Kallt, träligt och tråkigt. Ibland även smärtsamt.

• Thaleia

Ha ha Nej, det är inte ett dugg upphetsande att bli pillad av gynekologen och därmed inget som, iallalfall jag, blir kåt av!

• Anonym (hrm)

Nej, inte ett endaste dyft, tvärtom!

Testa att boka tid till en urolog och känn om du blir upphetsad av det.

• Anonym

Det är bara obehagligt och gör även ont. Absolut ingenting att bli upphetsad över...

• Anonym (Ha,ha!)

Eh ursäckta men varför i hela friden skulle vi bli kåta av att sitta utlämnade inför en främmande människa som sticker in saker i en? Tror du tjejer blir kåta så fort nåfgon tar i dom eller.

Då frågar jag dig ts. Blir du kåt ab att få en tops inkörd i urinröret och en främmande människa pillar på don pung och underköker din snopp?

det är ju samma sak igentligen. Blir du kåt av det? Jisses vad en del karlar är blåögda och korkade!

Svar på tråden tjejer, blir ni kåta hos gynekologen?