• Anonym (man)

Stora fötter, stor k..

Alla känner väl till påståendet att män med stora händer och fötter även har stor kuk. Men hur är det egentligen med sanningshalten? Låt höra all män, vad har nu för skostorlek och hur utrustade är ni.

Observera att lång erfarenhet på FL visar att kvinnor ofta har en helt skev bild av hur stort organ deras respektive egentligen har så jag ber om ärliga centimetrar från _MÄN_ endast.

Själv har jag vanliga 42:or på fötterna och följdriktigt även genomsnittliga 16 cm mellan benen.

(Den första tjej som skriver i denna tråd att hennes sambo har 25cm+ kommer jag att anmäla.)

• Svar på tråden Stora fötter, stor k..
  • Anonym

Min sambo har skostrl 41, längd 16 cm och omkrets 16,5 cm.

Det som är anmärkningsvärt är väl omkretsen.

• Anonym

Oops, såg nu att du inte ville höra från tjejer, ursäkta, läste för slarvigt. Men jag har faktiskt mätt ordentligt, det är inte uppskattning.

• Anonym (nose)

Det är näsan det hänger på! En ståtlig näsa ger glada överraskningar när byxorna åker av!

• Anonym (anonym nr 1 o 2)

Anonym (nose) skrev 2009-09-12 09:50:40 följande:

Det är näsan det hänger på! En ståtlig näsa ger glada överraskningar när byxorna åker av!
    Ja min har stor näsa!
  • The Black Lady

Varför ska män vara så fixerad vid storleken? Det ska mätas hit och dit.....ojojoj..

Var nöjd mer er kropp!

• Anonym (anonym nr 1 o 2)

The Black Lady skrev 2009-09-12 09:52:44 följande:

Varför ska män vara så fixerad vid storleken? Det ska mätas hit och dit.....ojojoj.. Var nöjd mer er kropp!
    för att det är kul kanske? det betyder ju inte att man inte är nöjd =) jag tycker det är kul att veta vad jag har i kupstrl och midjemått och allt möjligt.
  • Anonym (Yeti)

46 i skor, ca 16 cm, inte mätt.

• Anonym (...)

sambon har strl 43 i skor och ca 19,5 cm (hans ex som mätte inte jag dock) inte har han särskilt stor näsa heller

• Anonym

storlek 52 i skor och ca 3 cm penis...

är den tillräckligt "anmärkningsvärd"? helvete, känns som man ska ha abnorma kroppsdelar för att det ska vara kul att leva. vad hände med lilla-landet-lagom? började vi helt plötsligt slita oss loss från att allt ska vara lagom och helt sonika börjar vi med kuken som helst ska vara anmärkningsvärd. kan vi inte börja nån annastans? jag känner mig utsatt.

• Anonym (frun)

Jag har ingen aning vad min man har för storlek på sin penis. Vi har varit tillsammans i väldigt många år och tanken har aldrig ens funnits på att jag skulle mäta den. Huvudsaken är att den går att använda när han vill använda den.
    Jag har inte mätt hans näsa eller armar ens, är inte heller intresserad av hur långa de är, men dom fungerar bra i alla fall.

Svar på tråden Stora fötter, stor k..