• lillasmilla

I love Dentinox!

Nu var det dax, dottern håller på att få tänder. Det gör JÄTTEONT! =( Förra helgen skrek hon 3-4 timmar varje natt, helt otröstlig vad man än gjorde (alvedon hjälpte inte heller) Tillslut sprack tanden igenom och hon lugnade sig... Nu är tand nr 2 på gång. Vaknade inatt och var jätteledsen. Gav alvedon och smörjde på med Dentinox, hon slutade skrika, och en timme senare sov hon gott! Någon mer som provat detta Norska mirakelmedel?

• Svar på tråden I love Dentinox!
  • paloma84

Kan man bara köpa det i Norge?
    Eller kan man beställa det någonstans också?

Jag har redan en som snart är slut, fick den av en kusin, och nu har jag en vän som verkligen behöver nått till sin son.

• lillasmilla

Ingen aning faktiskt, min man jobbar i norge så han köper där. Googlade och nä, det vekar inte finnas... Vet inte hur pass lagligt det vore att köpa lite och sälja på tradera? Får man inte va? Hoppas du får tag i en flaska, det är suveränt!

• Rintintin

Vi köpte ett teething gel när vi var i England och det var sannerligen helt fantastiskt!

• makas

Var i Norge säljs det? Finns det "apotek" i Norge eller säljs det i större livsmedelsaffärer?

Maken är i Norge just nu men behöver få lite mera direktiv vart man kan finna det.

Tacksam för svar snarast!

Svar på tråden I love Dentinox!