• eline82

Korgar till leksvik hatthylla??

Har en hatthylla från Ikea som heter leksvik (finns inte kvar nu dock) Det är 4 små förvaringshål där vill jag ha korgar som passar in!

Någon som vet vart man kan få tag på korgar som passar dessa hål?

ca mått bredd 25 cm höjd 15 cm djup ca 19cm

Clara o7o2o5 ~ ღ ~ Siri o9o6o7
  • Svar på tråden Korgar till leksvik hatthylla??
  • lia76

Vi har dessa cd/dvd lådor
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90119170

De är dock inte i hålen utan de står ovanpå hatthyllan. På etiketten fram står det namn så vi vet vems låda som är vems hehe
    Sticker visserligen ut lite också, men vi är nöjda med dem
    Men tror inte de passar att ha i förvaringshålen.

Så det är ju bra du startade denna tråd så kanske vi också kan få tag på pasande korgar

Om du möter någon som beter sej som ett svin, har h*n troligtvis drabbats av svininfluensan!
  • eline82
    Joico skrev 2009-09-13 00:27:57 följande:
    Den här kanske... www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10087738 måtten är inte exakt korg/hatthylla men passar
    Tack för era svar! Jag köpte 2 st sådana korgar för ett tag sen i hopp om att de skulle passa men de går inte in på höjden tyvärr! Men fina då jag vill ha svarta eller vita!

Skulle oxå vilja ha en var(ev märka upp med namn/bokstav) till alla i familjen där man kan släga ner gjerjor så de slipper se så stökigt ut. Nu ramlar mössor och vantar ut när det blir för fullt!

Fler tips?
  • eline82

Tack lia76 de ser ut att passa, hoppas de finns här i Köping ska åka och titta i morgon!

• lia76
    eline82 skrev 2009-09-13 12:40:42 följande:
    Tack lia76 de ser ut att passa, hoppas de finns här i Köping ska åka och titta i morgon!
    Åhå en Köpingsbo till
    Om du möter någon som beter sej som ett svin, har h*n troligtvis drabbats av svininfluensan!
  • lia76

hH nu känner jag igen dej... Claras mamma...
    Du var väl med på Köpingsfikorna också när hon var liten

• eline82

Ja precis{#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Korgar till leksvik hatthylla??