• Zandra78

Molande värk v.35

Hej!

Jag har börjat få en molande värk i magen, lite som mensvärk (det gör inte fruktansvärt ont men känns obehagligt). Ibland är det i samband med sammandragning men det kan också komma utan sammandragning. Är det någon som har det på samma sätt eller känner till detta?

• Svar på tråden Molande värk v.35
  • Little Lady In red

Jag har likadant och hade det även första graviditeten. Det är bara förvärkar! Inget farligt Kroppen övar nog bara!

• mollo

Jag har också så. och har haft det sen v28. Det blir bara värre och värre för varje vecka och nu är jag i v36.
    Hade inte alls såhär under min förra graviditet.
    och det är verkligen skit-jobbigt. eller hur?

• Zandra78

Ja, det är jobbigt. Tack för era svar :) Konstigt bara att man har värken också utan att ha sammandragningar, eller vad tycker ni?

• sommarmor

har precis likadant, fruktansvärt enerverade har suttit i en vecka nu, stör nattsömnen. Är i v35+6 idag. Fick för mig att bebisen fixerade sig när det började, för jag känner även ett stort tryck nedåt....ska till BM på ons, får se vad hon säger. Hade inte alls såhär med första barnet (som kom i v36+1), så jag kan inte låta bli att tro att det kanske är nåt på G.
    irriterande med värken är det i alla fall.....som om det inte räckte med molvärken har jag dessutom förvärkar några timmar varje dag.

• T och S

samma här:O) är i v 35plus 4dagar
    första barnet o känner som dej ts.
    man börjar inbilla sej att det kan bli när som helst nu :)

• T och S

kände främst så första gången med mensvärken i v 29 ..då barnet började borra sig nedåt o fixera sig. o sen nu när jag kom in i v35

Svar på tråden Molande värk v.35