Dumpad utan förklaring
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i två år, och nu har han dumpat mig plötsligt och utan förklaring. Jag är så fruktansvärt knäckt och fattar inget
Jag trodde att det skulle bli vi, att vi älskade varandra. Det enda problem jag uppfattade var att han ibland pratade om sin rädsla att förlora mig, grät över det, var svartsjuk ibland. Jag försökte verkligen visa att jag älskade honom, och vid ett tillfälle sa han också han äntligen förstod det. För ca sju månader hade vi enda grälet, en grej han gjort jag blev väldigt arg för, men inget riktigt allvarligt. Han trodde att jag tänkte göra slut insåg jag senare, han grät massor och bad om förlåtelse. Jag tänkte inte göra slut, och hotade inte heller med nåt sånt. Annars har allt varit bra mellan oss. Tidigare i sommar tog han själv upp planeringen för vår förlovning, som vi pratat om och han verkade se fram emot det.
Så för några veckor sen började han undvika mig, och förra veckan dumpade han mig helt enkelt. Fattar inget nu, och ovissheten är det värsta. Jag känner mig sårad, lurad och kränkt. Slutade han bara älska mig en dag? Kan man det? Älskade han mig inte alls kanske? Eller ville han göra slut för att han tvivlar på min kärlek? Jag vet säkert att han inte träffat någon annan åtminstone. Jag förstår ju att bara han har svaret, men kanske nån har erfarenhet? Jag tänker inte fråga honom, mår tillräckligt dåligt ändå.