Köpa villaolja-bästa pris?
Ja, var hittar man bästa priset på olja? Tyvärr har vårt "nya" hus oljepanna och det är inte aktuellt att byta till ngt annat just nu, så, tips på "billig" olja, tack!
Ja, var hittar man bästa priset på olja? Tyvärr har vårt "nya" hus oljepanna och det är inte aktuellt att byta till ngt annat just nu, så, tips på "billig" olja, tack!
*puff*
Snälla? Kan man ringa nå'n rådgivning, kanske?
Hallå!
Tyvärr så tror jag man får utgå ifrån Gula sidorna. Då det beror var du finns i förhållanden till deras oljelager, hur mycket du köper, om du har rabatter via några föreningar typ Villaägarnas riksförbund. Eller rabattkoder...
Vill oxa veta
vad kostar olja?? en tank ungefarligen jag vet att det beror pa... men ungefarligen?
Tack SVejsan! Dig kan man lita på! Jag har ringt runt lite idag o kollat, det är dags att rengöra tanken också, så det har jag beställt. Har fått tips om "billig" olja också.
Det ordnar sig nog, men vi får köra på el ett tag nu.
Har ni sådan där tank som dessutom skall inspekteras i dagarna (enl. Lag). På 6 år så rengjorde vi aldrig tanken det bara tuffade på. Om du vill trimma för lägsta förbrukning så kan det var bra med brännarservice också...
Tyvärr finns det nog inget bästa pris på olja. Alla priser är dåliga. Därför byter vi till pellets för brännaren har vi tjänat ihop till på två år. Det blir ju minst halva priset om man eldar med pellets än om man eldar med olja.