• Balaika

Ängelholm-Arlanda....

Vi ska ta det tidigaste planet från ängelholm 06,40 för att flyga tíll arlanda och då e vi där 07,40.. det e bokat och klart... men nu e jag lite orolig att det kan bli inställt för kl 10,00 ska vi lyfta från arlanda till aruba och det får vi ju absolut inte missa... Hur stor är risken att det första planet till arlanda ställs in?? Ska åka med SaS... Detta e inte fören i november men har börjat bli orolig...

• Svar på tråden Ängelholm-Arlanda....
  • Balaika

nej det är sas... kullaflyg går bara till bromma och det hade vi inte hunnit med...har chattat med sas och dom säger att det förekommer väldigt sällan. men oron finns ju ändå där att man kanske ska boka om.. missar vi det så hinner man ju aldrig till stockholm...

• Froggis

Jag skulle flyga dagen innan och ta en hotell natt på Arlanda, för tänk om något händer eller att planet blir inställt/försenat.

• vackrastarflow
    Froggis skrev 2009-09-14 11:49:54 följande:
    Jag skulle flyga dagen innan och ta en hotell natt på Arlanda, för tänk om något händer eller att planet blir inställt/försenat.
    Håller med. Det är alldeles för stor risk att flyga på morgonen när man ska vara incheckad och genom säkerhetskontroll på Arlanda kl 10.
  • Balaika

Ja vi får nog ta och boka om... :(

• vackrastarflow
    Balaika skrev 2009-09-14 21:10:04 följande:
    Ja vi får nog ta och boka om... :(
    Problemet är också att om ni skulle missa flyget på Arlanda så får ni inte en slant tillbaka eftersom flyget från Ä-holm inte hör till den totala flygningen. Hade ni bokat från Ä-holm till Aruba så hade flygbolagen fått hitta ett ersättningsflyg för er, men då måste biljetten vara bokad på en och samma gång sas.
  • Balaika

det blev o boka om... :) så nu kan man känna sig trygg

• vackrastarflow
    Balaika skrev 2009-09-15 13:57:45 följande:
    det blev o boka om... :) så nu kan man känna sig trygg
    bra gjort!! ha en underbar resa!
Svar på tråden Ängelholm-Arlanda....