• Anonym (Korkad)

Kissa med tampong inne?

Hoppas ni lägger märke till min fyndiga signatur.....
    Varför anonym? Känner mig SÅÅÅ dum, är över 30 och kan inte svara på detta själv.

Kan man kissa med en tampong inne?
    Eller att man kan fattar jag, men är det okej rent hygieniskt?
    Om man som jag springer och kissar i tid och otid så blir det MÅNGA tampong byten under en mens.
    Jag har alltså aldrig kissat med tampongen inne, hur gör ni?

• Svar på tråden Kissa med tampong inne?
  • Anonym (S)

Ibland kissar jag med tampongen inne, om du ska göra det försök att inte träffa tråden och kom ihåg att byta tampong nästa gång.

• Skummis

Du kissar ju med urinröret och där sitter ju ingen tampong så det borde väl inte vara några problem. Ett problem om man har riklig mens kan dock vara att tampongen börjar glida ut när man avslappnat sitter ner på toaletten - då kan det ju vara läge att byta.

• Anonym (ehh)

Men det är klart att du kan kissa med tampongen inne. Inte så att det är samma hål det vet du va? Urinröret är ett eget litet hål .

• Anonym

Jag kissar alltid med tampong inne. Drar bara snöret bakåt så att jag inte träffar det. Har aldrig haft några problem med det.

• puss

det kan ju komma kiss på snöret, möjligtvis, det är det enda hindre jag kan se.

men lycka till, den som vågar han vinner!

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Anonym (Korkad)

Precis som jag skrev så vet jag att man KAN göra det.
    Frågan var om det var okej rent hygieniskt.

Kissar ni med tampongen inne?

• Anonym (tat lugnt)

Anonym (ehh) skrev 2009-09-14 15:06:07 följande:

Men det är klart att du kan kissa med tampongen inne. Inte så att det är samma hål det vet du va? Urinröret är ett eget litet hål .
    Läs ts innan du svarar.... Frågan var ju hur hygieniskt det är.
    Jag brukar ta tag i snöret bakifrån så kissar jag inte på det. Men jag byter kanske oftare om jag kissat många gånger.
  • elles mamma

Kissar man inte så ofta så kanske man passar på att kissa när man ska byta tampongen ändå men kissar man som jag gör dvs en gång i timmen så är det inte bra för slemhinnorna att byta så ofta...

• såffan

dra bara undan snöret så är det inte mer ohygieniskt än att låtas bli att byta trosor efter man har kissat...

• Anonym (ehh)
    Anonym (tat lugnt) skrev 2009-09-14 15:09:26 följande:
    Anonym (ehh) skrev 2009-09-14 15:06:07 följande: Läs ts innan du svarar.... Frågan var ju hur hygieniskt det är. Jag brukar ta tag i snöret bakifrån så kissar jag inte på det. Men jag byter kanske oftare om jag kissat många gånger.
    Jo tack jag läste ts och tyckte inte riktigt det framgick om ts förstod att det var olika hål, bara för att man KAN kissa med tampongen innan. Hon skrev ju själv den fyndiga kommentaren "korkad" som igenkorkad tänkte jag.

Men det var inte dig jag vände mig till heller.
Svar på tråden Kissa med tampong inne?