Hej,
jag skulle in idag och ställa samma fråga. Våran son på 3,5 är blöjfri på dagarna sedan juli och efter ett par veckor så provade vi på natten och det höll ung 4 veckor sedan började han kissa i sängen. Min man ville absolut inte ta på blöja igen, tyckte det var förnedrande. Jag lät det hållas men efter att varit öppe ca 80% av nätterna för att han vakna dyblöt så satte jag stopp och just nu har han nattblöja igen. Vi har åxå slutat med vällingen på kvällen men det hjälpte inte. Vi har frågat dagispersonalen som tyckte att vi skulle fortsätta försöka utan. Jag tycker det är förnedrande att vakna i sitt eget kiss natt efter natt åxå med dusch och tårar som följd. Idag hade sonen tydligen inte velat ta av sig blöjan på morgonen, han kunde ju kissa i den... Det är svårt att veta hur man skall göra ibland men blöja blir det tills han är torr ett par nätter i rad känns det som nu i varje fall. Sedan är det ju andra sidan med, om han nu får blöja kanske han slappnar av och inte lär sig...Pust!