• Svar på tråden Patrick Swayze är död
  • Hjartesjalen

    Bomben e slappt om hans dod bade inne pa FL o utanfor.......

    Jag o min man gillade honom jattemycket, o jag kommer ihag forsta gangen jag sag honom i Nord o Syd, en av dom basta serier jag sett.

  • Lolion
    bebis090614 skrev 2009-09-15 04:05:13 följande:
    känns som att alla kändisar dör nu 2009.....
    Ja, det finns ju nästan ingen kvar nu. Läskigt!
  • Squirrel Nutkin
    Hjartesjalen skrev 2009-09-15 05:29:36 följande:
    Jag o min man gillade honom jattemycket, o jag kommer ihag forsta gangen jag sag honom i Nord o Syd, en av dom basta serier jag sett.
    Ja jag gillade också Nord&Syd, en sån där serie man kan se om och om igen liksom.
    Längtar efter att bli mamma!
  • mage06

    Jag brukar inte kommentera sånt här men vilken tråkig inställning... "Bryr mig inte men vill släppa bomben..." Han var en människa, far, make, son och vän precis som alla andra människor. Det är väl en tragedi varje gång en människa dör en för tidig död Vad är det som gör det så "upphetsande" att få komma med dödsbud?

  • Hjartesjalen
    Squirrel Nutkin skrev 2009-09-15 11:06:16 följande:
    Ja jag gillade också Nord&Syd, en sån där serie man kan se om och om igen liksom.
    Ja jag vill se den igen, deb var kanon verkligen, den har satt sig i hjartat pa mig.
    mage06 skrev 2009-09-15 21:15:23 följande:
    Jag brukar inte kommentera sånt här men vilken tråkig inställning... "Bryr mig inte men vill släppa bomben..." Han var en människa, far, make, son och vän precis som alla andra människor. Det är väl en tragedi varje gång en människa dör en för tidig död Vad är det som gör det så "upphetsande" att få komma med dödsbud?
    haller med, later helt knappt av TS maste jag saga o ha den installningen nar man startar en trad om nagon som just dott.
Svar på tråden Patrick Swayze är död