• L E A

Någon som bor i Norge?!

Är på jakt efter Dentinox gel eller flytande. Någon som kan hjälpa mig o få hem det?! Inboxa snälla!!

TACK

• Svar på tråden Någon som bor i Norge?!
  • L E A

Gel man smörjer tandköttet med på bebisar eller vuxna som har ont. Det är lite bedövande.

• L E A

Dom flesta apotek säljer den receptfritt där. Har fått hemskickat tidigare av en vännina som nu tyvärr flyttat hem igen...

• MrsQ

Aha nu har jag läst lite om det.    Bor i Norge men är väldigt dålig på att komma till byn o Apoteket !!!

• L E A
    MrsQ skrev 2009-09-15 10:37:35 följande:
    Aha nu har jag läst lite om det.    Bor i Norge men är väldigt dålig på att komma till byn o Apoteket !!!
    Jag har stora problem med aftne (blåsor i munnen) som kan göra super ont. Brukar smörja med gelen och då kan jag njuta av maten på ett annat sätt. Såg nu att tuben håller på å ta slut å fick panik. Hoppas det dyker upp någon som är villig å handla åt mig annars får man ta sig en tur till Norge...
  • MrsQ

Om du har blåsor i munnen så finns det en bedövningssalva på svanska apotek. Den tar min lillebror som har stora problem med just blåsor i munnen.

• MrsQ

Xylocainsalva ! O den funkar jättebra på han. Jag brukar også få förkylningsblåsor o den hjälper bra.

• L E A
    MrsQ skrev 2009-09-15 10:40:35 följande:
    Om du har blåsor i munnen så finns det en bedövningssalva på svanska apotek. Den tar min lillebror som har stora problem med just blåsor i munnen.
    Har provat allt här hemma men inte mycket har hjälpt som den gelen. Tyvärr
  • MrsQ

Om ingen anmäler sig så kommer jag till byn på fredag. Så kanske att jag hinner inom ett apotek.

• L E A
    Fraggelgirl skrev 2009-09-15 10:47:46 följande:
    Bor i Norge jag med, men kommer mig inte till ett apotek innan fredag tyvärr.
    Det är ingen panik för jag har en halv burk kvar. Har du lust o köpa till mig?
  • 20082011

Jag har en oöppnad tub här hemma som inte kommit till användning..
    Är den bra?
    Funderat på om jag vågar testa den eller inte flera gånger.

• L E A
    20082011 skrev 2009-09-20 14:52:16 följande:
    Jag har en oöppnad tub här hemma som inte kommit till användning..Är den bra?Funderat på om jag vågar testa den eller inte flera gånger.
    Den är riktigt bra! När jag penslar den på blåsorna så kan jag äta ostört.
Svar på tråden Någon som bor i Norge?!