• coco

Föräldrar i Hägersten

Hej, fick min dotter Olivia i mitten av augusti och fick på BVC hör att det ev inte blir någon mammagrupp. Trist men då tar jag det i egna händer!
    Bor på telefonplan med Olivia och min man Christoffer, jag är 28 år och det är vårt första barn.
    Är du också föräldraledig och vill ha någon att promenera med, hör av dig.
    Cornelia

• Svar på tråden Föräldrar i Hägersten
  • M å M

Hej
    Jag heter Maria, är 29 år och bor i Örby. Jag och min sambo fick en liten Alexander den 19:e juli, vill gärna ha promenadsällskap!

• Victor2009

Hej!
    Jag heter Louise och fick en Victor 21 aug, bor tillsammans med min man i Västertorp/Hägerstensåsen. Är 29år och första barnet Jag hakar gärna på!

Tråkigt om det inte blir ngn mammagrupp, det sa inte BVC till oss... (men skall faktiskt fråga då vi skall dit idag) Bra initiativ, tycker jag !!!

• coco

Va kul! Jag och Maria pratade om att ta en promenad här i krokarna nästa vecka.
    En av mina promenadsvängar brukar förresten vara upp mot ica, hägerstnsåsen.

BVC var inte säker på att det inte skulle bli, men i väntan på svar tog jag det i egna händer. Om inte annat: kul med både och.
    Vi hörs snart!

• Victor2009

Hej igen!

Jag hakar gärna på. Har ni bestämt dag?
    Ica är vi ofta och handlar på

Jag frågade på BVC idag (går på Fruängens bvc) och vår sköterska berättade att de har precis samlat ihop en grupp med start i okt för mammor med barn födda i juli och början av aug. Vi skulle troligen få komma med i nästa grupp vilken jag gissar startar i nov. Hon berättade att det är riktig babyboom och att det är många som skall få plats...

• coco

Nej vi har inte bestämt dag än, vi sa att vi skulle höras senare i veckan men jag meddelar dig så fort jag vet! Ica gick jag förbi senast idag:)
    Ah jag går på liljeholmens BVC, får se vad de säger. Har nästa tid 28 sep och då ska jag höra efter.

Svar på tråden Föräldrar i Hägersten