• Josefina

Micael Nyqvist

Hej!
    Läste i bokmässetidningen om Michael Nyqvist. Det stod väldigt kort att han var levt på barnhem och senare adopterad och att han fann sin biologiska fam. Han har skrivit en bok "När barnet lagt sig"
    Är det ngn som vet om den är bra??

• Svar på tråden Micael Nyqvist
  • topploppan

Mikael Nykvist var med i morronprogrammet i tv4. Han reciterade ur boken och de avsnitten var riktigt bra.

• Julifru

Jag fick denn av en vän idag hon hade oxå sett på Tv 4 och tyckte den verkade bra!!

• Josefina

Hittade den på adlibris.. läste lite ur den och jag får nog beställa den. Verkade jätte bra. Undrar om han kommer till bokmässan eftersom det stod i bokmässetidningen...

• mammamys06
    VNmamma skrev 2009-09-16 15:21:42 följande:
    Läser den just nu. MYCKET bra!
    Spännande!
    Victor född september -06, broster bf annandag jul 2009
  • VNmamma

Vad tyckte du om Sanna Sjöswärds bok? ("Min mamma är...")

mammamys06 skrev 2009-09-16 15:44:52 följande:
    Spännande!
  • mammamys06
    VNmamma skrev 2009-09-16 15:58:41 följande:
    Har inte läst den ännu...
    Victor född september -06, broster bf annandag jul 2009
  • Josefina
    VNmamma skrev 2009-09-16 15:58:41 följande:
    Vad handlar den om??
  • AnnaKanna

Hej.

Malou frågade om han hade något råd till adoptivföräldrar och han sa två olika saker, jag fastnade för det ena rådet. "Krisa och ha det bra" eller "Krisa och må bra" Jag tycker att det är det bästa råd jag någonsin fått, för mig är det solklart.

Jag tror att man kan se intervjun via nätet, har inte hunnit kolla ännu. Jesper Juul har varit med den är veckan och jag har tänkt se den längre intervjun på nätet.

• AnnaKanna

Hej igen.

Det var visst i söndags Mikael Nyqvist var hos Lasse Bengtsson, minnet slant lite. Bra intervju var det i alla fall och boken har jag tänkt köpa.

• AnnaKanna

Lördag ska det vara, det här börja bli pinsamt

Svar på tråden Micael Nyqvist