• elinl

Hur gamla var era barn när ni började besöka Öppna förskolan?

Som rubriken lyder så undrar jag hur gamla era barn var när ni besökte ÖF för första gången?

• Svar på tråden Hur gamla var era barn när ni började besöka Öppna förskolan?
  • 071001

Hon hann nästan bli 8 mån.

• The Black Lady

Min son var 2 veckor... det var jag som var sugen på sällskap

• barn09

vi har börjat nu, han e 6,5 mån...han tycker det e jättekul att leka med andra barn...

• Linastrumpan

Nu nr 2 var 4veckor första gången Det är en liten öppen förskola och jag känner personalen bra sedan min äldsta så jag var tvungen att gå dit o hälsa på....Men det är först nu jag besöker den regelbundet och dottern också får ut någonting av det. Hon är nu 8mån.

• elinl

Ok. Min dotter är 2 månader och jag börja känna att jag vill komma ut och träffa lite folk. Kanske ska besöka ÖF nästa vecka då...

• Marley

2 månader var min son :) Han är dock mycket yngre än de övriga barnen som är mellan 5 månader och 2,5 år..

• mandelblomma

skulle precis fylla ett år...jag hade inget behov innan och egentligen inte de heller. Vi känner många som är hemma och träffades så, sen var det mer meckigt med två att komma i väg.

Jag förstår at tman åker till öppna förskolan med små ynkepynkebebisar om man har större syskon som behöver aktiveras, men begriper det inte annars faktiskt!
    Sist var det en mamma som var där själv med sin 6 veckors gamla bebis ( och inget äldre syskon), hallo varför då liksom...och med alla halvsmå snoriga äldre barn...

• RebeccaE

Hilda var runt 5 månader. Vi går bara dit när det e babyöppet, tycker det blir för stökigt när det e öppet för alla åldrar.

• MalinV

Min lillkille var kring 1,5 månad när vi började gå på öppna förskolan. Men han fick ju inte ut så mycket av det då precis utan mest jag. Kring fyra månader började han gilla sångstunden jättemycket och nu efter sommaren (han är strax sju månader) börjar han lite försiktigt intressera sig för andra barn också.

• Rocky 79

Min dotter var 2.5 månad när vi var där första gången. Hade förmodligen gått tidigare om det hade varit öppet, de hade sommarstängt fram tills i slutet på augusti.

• Karl Fazer

Dottern var runt 5 månader första gången. Det var på babytiden. Men det var ganska tråkigt och meningslöst. Gick mest dit för att kolla läget. Började gå mer regelbundet när hon närmade sig året.

Svar på tråden Hur gamla var era barn när ni började besöka Öppna förskolan?