Ni som åkt till Los Angeles..
.. Hur mycket har det gått på, för er? Per person.
Jag har aldrig varit utomlands förut och nu funderar jag på en resa dit.
.. Hur mycket har det gått på, för er? Per person.
Jag har aldrig varit utomlands förut och nu funderar jag på en resa dit.
Menar du hela kalaset med flyg, hotell, mat etc? Jag bor i USA och har varit i Los Angeles några ggr. Hawaii och Californien är de dyraste staterna att semestra i, men det går ju att hitta billigare hotell. Leta hotell på tripadvisor, hotels.com eller liknande så ser du hur mycket det kommer att kosta. Flygresor kan du leta på nätet. Maten kan kosta lite olika beroende på var man äter, det finns ju hyfsat billiga restauranger och väldigt dyra.
Jo, jag menar hela kalaset.. Och jag kan verkligen tänka mig att det är jättedyrt.
Finns många orsaker. Orkar inte rabbla upp alla
Tack så jättemycket!
Nog har man ju hört talas om stället. Man vill ju liksom se det som man ser på filmer och bilder. Hahaha.
Jag planerar själv en resa dit till nästa sommar! Men jag har förmånen att ha nån att bo hos.
Bil glömde jag. Ni måste hyra bil! Men det kostar inte massor, det beror såklart på hur länge ni ska vara där. Det är väldigt svårt att ta sig runt utan bil.
"mina vänner blev inte rekommenderade att åka efter en viss tidpunkt av poliserna"
lite felplacerat "inte" ska vara:
mina vänner blev rekommenderade att INTE åka efter en viss tidpunkt av poliserna