kavat eller vilket märke är ni nölda med som vinterskor?
Vad tycker ni om kavats vinterskor? eller finns det nått annat märke som ni tycker är bra. Är lite svårt när dottern kommer att ha stl 21 i vinter alla skor finns inte i den storleken.
Vad tycker ni om kavats vinterskor? eller finns det nått annat märke som ni tycker är bra. Är lite svårt när dottern kommer att ha stl 21 i vinter alla skor finns inte i den storleken.
Jag tycker Kavat är bra, använder dom till mina barn.
min dotters fötter var iskallai kavat köper numer bara kuoma
Min son har små fötter han med och säger så som lillamye;Kuomas vinter skor är varmare och sitter jätte bra på små fötter.
Förra året använde vi skokanonens vinterskor ( trot eller ej ungen hade faktiskt varma fötter av dom) han som brukar vara iskall och då satt han i vagn också, i år kan han ha samma skor , sen har han fått ett par kavat skor men till dom riktigt smällkalla dagarna vill jag har ett par Ugg's med äkta fårull i
men tyvärr är dom svåra att få tag i .
Viking är varma och bra. När Emilia började gå och hade pygméfötter köpte vi Superfit som jag också varit nöjd med, men i år testar vi Viking, hon har tack och lov fått större fötter även om de är små för åldern. Storlek 23-24 och hon är 3 år.
Och underförstått, jag gillar inte Kavat och har hört att de inte är bra för små barnfötter så sulan böjer sig på "fel" ställe under foten.
vart får man tag i kuoma och vad kostar de?
Joline och Alexandra skrev 2009-09-16 14:31:41 följande:
Mina barn har haft Kavat, Kuoma, Ecco, Superfit och Viking. Av dessa tycker jag att Kavat är de bästa! Kommer köpa Kavatstövlar till 3,5 åringen i vinter.