blödning + gravid?
hej!
4 dagar efter ÄL (då vi haft sex både dagarna innan och på ÄL dagen) sov jag jättedåligt i två nätter. Det kliade över hela kroppen och jag sov väldigt ytligt. Sen vaknade jag en natt med jättemycket molvärk och en märklig känsla av att något höll på att hända inom mig. Detta följdes av flera nätter i rad då jag vaknade upp på nätterna, kissnödig flera ggr och kunde inte somna om på flera timmar. Var väldigt trött på dagarna och plötsligt började kaffet smaka beskt och bittert och jag fick kväljningar i soprummet. Kände mig 99% säker på att jag var gravid. Sen 2 dagar innan förväntat mens så fick jag en blödning + hade väldigt mensvärk/molvärk den dagen (ska tillägga att min mens är väldigt regelbunden - brukar alltid få den på dagen!). Har nu blött i 2 dygn, inte så mycket som mensen brukar vara, men inte jättelite. Kommer mest när jag kissar och det räcker med att jag anvönder trosskydd.. Idag skulle jag fått min mens så idag gjorde jag ett gravtest som visade negativt.. kan någon förklara för mig vad som hände/händer..
var jag kanske gravid men fick missfall?
Är det nidationsblödningar (12 dagar efter ÄL) jag haft och är det för tidigt att testa mig än då?
Kan det fortfarande vara så att jag är gravid?
Eller kan detta vara något helt annat..? Känns som min kropp lurade mig.
Vore intressant med svar, tankar, reflektioner, peppning.. från både experter och er andra.
mielie