Äntligen tuffa o rockiga barnkläder!!
Är så lycklig!!
har äntligen hittat en sida på nätet med rockiga barnkläder till ett bra pris!
just nu hade de en drive, handlade man för över 400 var det fri frakt. Shoppade massor!!
www.kid-rox.com
Är så lycklig!!
har äntligen hittat en sida på nätet med rockiga barnkläder till ett bra pris!
just nu hade de en drive, handlade man för över 400 var det fri frakt. Shoppade massor!!
www.kid-rox.com
Tack för tipset!:D
COOLT! Ska genast tipsa min kompis!!
här oxå http://www.evilout.se/
Jag är en rosa fluff tjej själv Men har rockiga kompisar så jag googlade runt lite för ett tag sen
Jag har gått och väntat på att den butiken ska öppna :) men vi är en rockerfamilj med en rockerbebis så det passar oss haha.
Efter att ha kollat föredrar jag dock fortfarande evil out :)
Om du TS gillar rockiga kläder finns ju www.rockabybaby.se också :) billigare än kid-rox på en del produkter så du har nog bara letat dåligt ;)
Och som vanligt så går inte storlekarna särskilt långt upp i åldrarna. Varför skall det vara så svårt att hitta fräcka kläder till barn över 6 år?
Skall man helt plötsligt klä dem annorlunda över en viss ålder?
Letar efter coola barnkläder var inne på kid-rox och handlade, å så såg jag den här länken, men har letat och hittar inte vart rockabybaby.se är billigare =( ???
Dom var billigare på vissa plagg innan men det kanske var en raid för den sidan är inte heller så gammal.
Den här webbutiken har i och för sig inte rockiga babykläder men ack så söta, massor av babybody med olika texter te x. "Mammas lilla hjärta". Beställde en där det stod "En stjärna är född", hade bodyn på 2 dagar, suveränt fin!
www.idetext.nu
här finns också tuffa och coola barnkläder :)
Annars kan jag tipsa om www.wildmango.se om man vill ha coola och rockiga barnkläder, finns från strlk 74 upp till 140 :)
Jag säljer även ut min visningsollektion från hösten 2010 för 100:-/plagg (fri frakt inom Sverige) här: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com/2010/12/utforsaljning-av-wild-mango.html
sagorochting.se/Default.aspx
Sååå snygga och prisvärda saker!
De flesta verkar ha lagt ner sedan detta inlägget skrevs.... men kidrox.se finns kvar. 20% rabatt på hela ordern under april 2014.