Min son for utför trappen i sin gåstol! Jag är otröstlig! HJÄLP!!
Hej... vid 19-tiden i dag lyckades min 7 månaders älsklingsplutt knuffa upp ytterdörren, med sin gåstol och ut for han på altanen och världens rulle ut för trätrappen (3steg) och landade hårt på grusgången!!! Jag stod i badrummet och borstade tänderna på min andra kille som är 3 1/2 år. Jag var helt säker på att min man hade kollen på vår andra i gåstolen. (Dessutom hade jag sagt till min man att nu måste vi ALLTID låsa ytterdörren för han lyckas knuffa upp den med gåstolen.) Helt plötsligt hör jag bara världens grin och tjut och som i panik rusar jag ut i hallen och ser att ytterdörren står öppen, då fattar jag direkt vad som hänt, jag rusar ut och ser vår lilla älskling ligga och blöda på grusgången, stolen och allt har vält! Min man kommer också skräckslaget rusande! Han blödde kring ögat (ej i), hn skrek och skrek! Vi ringde sjukvårdsupplysningen, men vi behövde ej åka in, skulle bara ha lite extrakoll på honom under natten osv..
Nu till det största problemet: jag höll mig lugn under hela tiden som barnen var vakna, men nu är jag helt förstörd!!! Kan inte sova, bara grinar och grinar, mår skitdåligt, ser hur han ligger där på grusgången helt hjälplös! det är ju VI som ska skydda honom och så var vi inte där!!! Jag har sån ångest för det! Snälla hjälp mig på något sätt, skriv vad som hellst!!!