• Svar på tråden Bra vinterkänga från Din Sko alt Skopunkten?
  • Oliven och Fancyface

Kollade precis upp detta!
    Googla på "vinterstövlar barn" så får du upp Allt om barns test av vinterstövlar! Skopunkten var sämst... Men läs hela, själv ska jag ut på stan och leta idag!

• Shagwell

Jag gillar Din Skos sortiment! Deras "Rådis" kollektion är super! Jag har haft deras vinterkänga/stövel och den är hur bra som helst!
    Skopunkten handlar jag enbart sommarskor...say no more

• Shagwell

Ett annat tips är Vikingkängan med gummitå, de är varma & fodrade och står pall slasket bra. Fast de kostar ju mer. Fast som jag skrev i en annan tråd. tar du väl hand om dem har de ju ett annat andrahandsvärde.

Gå ut och kika på www.brandos.se en suverän sida anser jag! Enda minuset för att de inte står hur stor skon är inuti...Men det är lätt att skicka tillbaka och byta - utan kostnad.

kram och lycka till i skodjungeln!

• soderblondie

Tack för svaren! Man hiner ju inte vara inne här med det strålande vädret. Känns märkligt att handla vinterskor när det är 21 grader.

Va inne och klämde på skorna på Skopunkten. Kändes märkligt tunna och "sladdriga" på tån. Nä, får kolla vidare på era andra tips.

• Zidinie

Din sko skulle jag rekomendera, om man ej köper dom dyrare modelerna.

• Dr Mupp

Stadium har en everest sko för 399 kr som har en vattenpelare på 5000 mm.

Skopunkten är skit, hos din sko är Rådis skorna ok

• Malinka1984

köper alltid Viking Cherrox till sonen. dom är ju som tjocka gummistövlar med lurvigt varmt foder i. garanterat vattentäta och varma

• musli

Vi kommer prova Coops Friends i år. Bäst i test och ett bra pris.

Hanna 050511 & Elias 090910
Svar på tråden Bra vinterkänga från Din Sko alt Skopunkten?