• Culete

Ok, vi har blivit med katt! Alla lyxtips tas emot! =)

Inte sagt att vi kommer köpa allt men lite lyx skall missen allt få!
    Tar gärna emot alla tips ni har på extra bra/snygga/roliga saker man kan skämma bort pissen med.
    Klösmöbel, vattenfontän etc inräknat.

Ge mej tips och det nu!

• Svar på tråden Ok, vi har blivit med katt! Alla lyxtips tas emot! =)
  • Alicias

åh va mysigt.

de gillar ju höjder så ett klösträd kissen kan klättra upp en bit på lär ju gå hem!

min katt har alla möjliga fina leksaker men ändå är hennes favoriter plastkörsbär och hårsnoddar! hehe

• ODEN75

Hej
    Var i Sverige bor katten

• ODEN75

Västkusten skadar ju inte lite egenfiskad krabba lr en liten torsk,vittling eller kanske en liten hummer när sesången drar igång

• AnnelieTyresö

Jag var dagmatte åt en katt, han fick bra rent kött här, det gillade han som laxfile, fläskfile, grytbitar, å fjärilskotlett var nog hans favvo :)

Han var en gamling å gillade inte leksaker å sånt, ville bara ligga på sin plats å prata med oss å kika :)
    Sen gick han iofs ute oxå.

• emeliasmamma

Här hade de massor med roliga saker!

www.swecat.com/

Gillar dom där bäddarna med ludd runt ingångshålet! Gärna rosa...

• MaNiMi

Vi har lite kattleksaker åt våran katt, pinglande bollar osv, men de slår hon till med tassen en gång å skiter sen i dem, bästa leksaken är en liten skinnmus jag köpte för 10kr (inte så lyxigt iofs) och sen en pappersbit i snöre som man drar runt. Några torrfoderbitar i en tablettask som man stänger så håller hon sig sysselsatt en lång stund
    Vill man spendera pengar så finns det hur mkt kattgrejer som helst.
    Nån form av klättergrejs med lite plattor och krypin kanske kan vara något?
    Finns hur många olika varianter som helst.
    När vi hade katter när jag var yngre så hade vi en trist lång hall, men vi piffade upp den genom att ta in en rätt grov trädgren (blev som ett miniträd) som vi skruvade fast i väggen och mot en garderob. Blev både snyggt och funktionellt å billigt
    Elementbäddar finns det, som man liksom hänger på elementet så kan katten ligga precis framför på en liten hylla och gotta sig.

• skorpionen80
    ODEN75 skrev 2009-09-18 01:24:35 följande:
    Västkusten skadar ju inte lite egenfiskad krabba lr en liten torsk,vittling eller kanske en liten hummer när sesången drar igång
    Nja, det är väl inte alls bra?

TS - nu vet jag inte vad ni har, men dra till med en riktigt lyxig försäkring. Sen kanske klätterställningar(ar), kattgård utomhus, kattsand som inte luktar.

Här finns andra lyxiga saker man kan köpa: www.moderncat.net/
  • mion

Jag köpte en tnnel till mina katter på rusta o dom var vuxna när dom fick den... o dom leker med den varje dag o har skit kul =)

• gladloser

Min lilla kisse älskar hårsnoddar som man skjuter iväg. Annars klätterställningar och mysiga sovplatser. Men min katt är lite knas har fixat och donat massor av sovplatser men hon sover alltid där man själv tycker att det ser obekvämt ut=)

Svar på tråden Ok, vi har blivit med katt! Alla lyxtips tas emot! =)