• nobilis

Bra eller dåligt resultat med Alli ?

Jag började äta Alli för 6 v sedan, har gått ner 10 kg. Är det ett bra eller dåligt resultat med tanke på att jag äter Alli.
    Har förändrat mina matvanor från att äta enorma portioner till normala. och att äta regelbundet, äter ungerfär enligt VV. Jag har också börjat promenera 4-5 ggr/v så att jag blir något svettig.
    Ni andra som äter Alli, hur går det för er ? Är det bortkastade pengar ? Hade jag gått ner samma kg utan Alli. Jag köpte dem mest för att ha en knuff att komma igång. De kostar ju en 5 hundring iallafall.

• Svar på tråden Bra eller dåligt resultat med Alli ?
  • Husbergsfrun

Jag tycker det låter som ett bra resultat! Grattis!
    Jag äter viktväktarmat och Alli. Det funkar bra. Har varit med i Viktväktarna förut. Hittills tycker jag att jag gått ner snabbare denna gång.
    Nu har jag inte hållt på med detta så många veckor men det verkar ju lovande...
    Jag tror att Alli hjälper till att snabba på viktminskningen och såklart att hålla en på rätt spår ;) För "kostrelaterade biverkningar" vill man ju undvika.

• mamaleona

måste bara fråga om Alli (funderat på de nämligen) om man blir lös i magen o det liksom kommer ut fett hela tiden, typ om man pruttar har nån sagt att det genast kommer ut fett oman måste byta trosor x flera /dag?

• frux

Alli skulle visst vara farligt för levern läste jag. Ett tips är att ni kollar era levervärden så ni inte förstör er dyrbara lever....

Svar på tråden Bra eller dåligt resultat med Alli ?