• Anonym (obehag)

Får du "diaré" efter Analsex?

Om min kille kommit i mig när vi kört Analsex så blir jag kass i magen hela dagen efter.. jag försöker "tömma" ut sperman innan vi lägger oss igen men dagen efter blir det som diaré och det fortsätter halva dagen.. Får ni cokså så?

Jag vet att jag fåår skylle mig lite själv men det är ju superskönt när man väl har det

• Svar på tråden Får du "diaré" efter Analsex?
  • Anonym (japp)

Japp! Inte diarre så mkt, men lös/dålig i magen blir jag. Får ibland lite magknip... Men det står jag gärna ut med ^^

• Anonym (obehag)

Gud va skönt o höra att ja inte var ensam om det..

• Anonym

Varför ska han spruta i dig? Kan ju lika gärna komma på dig..
    Kanske inte blir dålig i magen då..
    Har ofta anal sex men han får inte sruta i mig då. Är aldrig dålig i magen dan efter.

• Anonym

Jag blir också diarreig och fisig efter analsex. Spelar ingen roll om han sprutar i eller utanför. tror inte det har med säden att göra utan att friktionen retar tarmen.
    Det är pinsamt att inte kunna hålla kollm på fisarna.

• Anonym (obehag)

Jag vill att han ska komma i mig. Skit samma om ja blir lite risig dan efter. Vill ja inte att han ska komma i mig så gör han heller inte det !

• Anonym (same)

Jag tycker det är härligt när han sprutar i mig och står gärna ut med att ha lite diarré dagen efter.
    Att ta ut den efter att ha rövknullat och sen runka tills man kommer... nä, inte så trevligt! :-S

• Anonym (Linda)

Spelar ingen roll om han sprutar eller inte. Jag tror det är glidmedlet och sälva samlaget som stimulerar ändtarmen till att bli risig i magen.

• Anonym (obehag)

vi anvädner inte glidmedel. Behövs inte!

Svar på tråden Får du "diaré" efter Analsex?