dejtingsida trots förhållande???
Jag måste fråga vad andra tycker.
Av en slump så upptäckte en kompis till mig att min pojkvän va registrerad på en dejtingsida i våras. Han hade inget kort där men stod trots allt som singel och en beskrivning på vad han sökte för tjej.
Jag kan säga att jag blev helt knäckt av detta då jag har dålig erfarenhet av just detta sen innan, vilket han visst om hela tiden. Vi träffades för ett år sedan via just en dejtingsida(en annan). Men när jag då pratar med honom om detta och han vet hur ledsen han gjort mig så va hans förklaring att han ju inte skrev med någon där utan att han bara va nyfiken på vad de fanns för folk(tjejer) ute på sidan, och att den profilen va en profil som han haft sen vi träffades som han bara inte tagit bort. Jag anser att om man bara är nyfiken så kan man isåfall ha en dold profil???
Om man har en öppen profil där man står som SINGEL fast man har ett förhållande så känns de ju förjäkligt för mig. Detta har tagit mig hårt mkt pga de jag varit med om innan och helt ärligt så kan jag säga att jag har svårt för att lita på honom idag:(.....jag vill inget hellre än kunna lita på honom och visst han tog bort sidan, men trots de så är jag livrädd för att han kanske lägger ut sig på nån annan sida för att han är *nyfiken*.
Jag tror nog inte att han skulle gå så långt att han är otrogen, men för mig så känns de väldigt märkligt att man ens har behovet av att gå in på såna sidor om man redan har ett förhållande och säger sig älska sin flickvän.
Att jag skriver här e för att jag har givetvis pratat med nära vänner om detta och fått höra olika åsikter, men eftersom jag ännu inte har kunnat släppa de så hoppas jag att de kanske finns lite kloka människor här inne som kan hjälpa mig att förstå så jag kan släppa de och gå vidare.
Tyvärr så har jag sett att de finns en del personer här inne som kan vara ganska kränkande mot andra, jag skriver detta som en fråga och för att jag gärna vill få hjälp med att kunna släppa så vi kan fortsätta de underbara förhållande vi hade innan.....så jag blir väldigt glad om dom som vill svara mig och kanske få mig att förstå inte är nedvärderande och kränkande mot varken mig eller mot någon annan som kanske skriver ett svar till mig i tråden.