• Nektarin

Tyg som ser ut som en svartvit serie?

söker jag.

Hittar inget på vare sig nätet eller mina lokala tygbutiker. Någon som har ett tips?

• Svar på tråden Tyg som ser ut som en svartvit serie?
  • Nektarin

Hallonmun, tack :)
    Ja, typ ett sånt var jag ute efter!
    Jag får testa kommentera inlägget då för kvinnan har inga mailadress på bloggen, och det funkar inte att kommentera just nu, men skall kolla senare.

Fler tips?

• Hallonmun
    Nektarin skrev 2009-09-18 14:31:39 följande:
    Hallonmun, tack :) Ja, typ ett sånt var jag ute efter! Jag får testa kommentera inlägget då för kvinnan har inga mailadress på bloggen, och det funkar inte att kommentera just nu, men skall kolla senare. Fler tips?
    Det var det enda jag hittade, satt å googlade runt i brist på sysselsättning jag hojtar till om jag hittar något mer

vad ska du ha tyget till? det var rätt fräsigt med gardinerna som hon sydde tycker jag.
  • Nektarin

ÅÅÅ tack som jag letat
    Bara inse att jag suger på att leta på nätet helt enkelt.

Skall göra en kappa åt min son i hans fönster. Har alltid tyckt om serie-mönster också och är svag för Modesty Blaise till exempel.

Beställde ett gratis tygprov för jag vill se vad det är för kvalitee på tyget.

• Nektarin

Å tack, men nej, långt upp i norr...men som sagt, tack iaf

• Hallonmun
    Nektarin skrev 2009-09-18 15:26:02 följande:
    ÅÅÅ tack som jag letat Bara inse att jag suger på att leta på nätet helt enkelt. Skall göra en kappa åt min son i hans fönster. Har alltid tyckt om serie-mönster också och är svag för Modesty Blaise till exempel. Beställde ett gratis tygprov för jag vill se vad det är för kvalitee på tyget.
    Men det är fasiken inte lätt att hitta något på nätet längre *bättre var det förr ;)* man ska mest ha tur om man hittar nått
    Hoppas det blir fint! blev med sugen på att sy något med sånt tyg.
Svar på tråden Tyg som ser ut som en svartvit serie?