• asde1

Hanlda i stockholm??

Jag ska till stockholm i morgon men min dotter vi ska kolla erter lite nya kläder och så tänkte hör här om lite tips på var men kan hitta bra klädder. Och även höra om det är någon som vet någon barnvangsvänlig resturang som har god mat?? Hoppas på snabba svar!! Tack på förhand.

• Svar på tråden Hanlda i stockholm??
  • skidan

Kolla in Debenhams. Där finns Coffehouse by George. Där kan du både fika och äta sallad, paj, och lasange mm. Det brukar vara mycket barnvagnar där. Du kan ju också passa på att kolla in barnklädesavdelingen och nallefabriken. Jättegulligt.

Trevlig resa!

• asde1

Var ligget Debenhams?? Jag är från gälve och har inte så stor koll på var allt ligger *ler* Men tack för tipset i alla fal!

• skidan

Det ligger på Drottninggatan. Nära Åhlens City. Om du går från Åhlens bort från Gamlastan hållet så är det strax efter första övergångstället. Svårt att missa

• asde1

Tack så jätte mycket då hittar jag!!

• Upptagen

Rekommenderar också debenhams, verkligen barnvänligt med amningsrum och hela köret, det är annat än här i uppsala!

• skidan

Åhlens har tydligen också ett amningsrum. En kompis till mig har varit där och det var jättetrevligt.

• asde1

Låter som det finns mycket bra där ska bli kul att kolla runt på allt.

• Kaninmamma

Jag verkar ha missat de där amningsrummen, var finns dem??

• Kaninmamma

Förresten kan jag jag passa på att tipsa om Guppi som finns inne i PUB och IANA som finns på hamngatan (?) mittemot Gallerian.

• Upptagen

amningsrummet finns precis vid bearfactory, är ett skötrum med stolar med dynor utanför.

• JosefinU

Har bara varit en gång på Debenhams, var svindyrt tycker jag (kläder), fast smaken är som baken Min kille håller för fullt på att lära mig att allt över 100 kr inte nödvändigtvis behöver kallas svindyrt!

• Kaninmamma

Personligen så betalar jag gärna en 100-lapp mer så att mitt barn inte ska gå i likadana kläder som alla andra barn. På öppna förskolan är det vanligt att barn har likana tröjor, byxor m.m... men der är jag, och min man håller med mig

• Upptagen

Dyrt kanske, men jättefina saker... och det kan vara kul att köpa något lite speciellt någon gång!

• skidan

Tips! Om du handlar kläder på Debenhams, tänk på att de är små i storlekarna. De har jättesöta kläder, riktiga princessklänningar om man gillar det också. Kanske dax för den första handväskan också

• asde1

Tack för allt!! Jag hoppas det blir bra väder där nere och att vi hittar något kul.

Svar på tråden Hanlda i stockholm??