Jag tappar håret!!
Jag vet inte om jag inte har sett det tidigare eller vad...men i somras så sa min mamma och andra släktingar att jag är ju helt flint skallig på huvudet. Att jag måste sluta tona håret eller om jag är sönderstressad. Såg när jag kom hem att min mittbena är lite bred och att jag är tunnhårig där. Men försökte att inte tänka på det mer. Men nu när jag var och provade kläder där lysröret lyste upp mitt huvud jättebra så såg jag verkligen helt flintskallig ut på hjässan!!
Jag blev så lessen och kände mig äcklad över mig själv. Vad händer? Jag är bara 30 år...ska jag bli tunnhårig nu? Mit mittbena är ganska gles från sidan sett, resten har jag ganska tjock hår, men just där mitt på huvudet så har det ju försvunnit en hel del. Men jag tror det måste ha kommit smygandes...för jag har ju inte märkt det tidigare. Numår jag så dåligt över detta. Finns det nåt man kan göra för att hiindra detta? Eller för att få tillbaks håret? Och eftersom jag lever som singel så tänker jag ju givetvis...finns det nån man som vill ha en tjej som är tunnhårig över hjässan?
Jag har haft stor stress på grund av traumatiska händelser som skett , men det är två år sen nu...men visst är det fortfarande jobbigt med allt som hänt. Men inte kan väl detta bero på det? Jag kanske redan innan det hade fått lite minre hår på hjässan, men inte så här mycket!