• Anonym

ont på höger sida när jag hostar...

hugger liksom till under bröstet....

• Svar på tråden ont på höger sida när jag hostar...
  • Anonym (Problemseninnan)

Precis där får jag också ont (fast på vänster sida först innan det blir riktigt illa och sätter sig på båda sidorna). Kan vara lunginflamation om du nu inte har problem med dina lungor sedan innan. 

• Makaroner

Ring 1177 om du är orolig. Det kan vara vad som helst, överansträngning, dui har sovit konstigt, om du är gravid kanske bebben trycker på lungan osv...

*RUN Forrest! RUN!*
  • Anonym

har lite ont på båda sidorna...har och är förkyld!har inte haft hosta förr utan den har kommit senaste dagarna...då jag började känna det!

• Makaroner

ring 1177!! Du kan ha lunginflammation. Det går inte att säga hur allvarligt det är över nätet. Jag har fått lunginflammation två gånger efter influensan och då gör det ont när man djupandas och man hostar hela tiden... iallfall jag.Jag hostade varannan sekund kändes det som. Dygnet runt, tills jag inte orkade hosta mer och hostade iallfall.

*RUN Forrest! RUN!*
  • Anonym
    Makaroner skrev 2009-09-19 09:56:56 följande:
    ring 1177!! Du kan ha lunginflammation. Det går inte att säga hur allvarligt det är över nätet. Jag har fått lunginflammation två gånger efter influensan och då gör det ont när man djupandas och man hostar hela tiden... iallfall jag.Jag hostade varannan sekund kändes det som. Dygnet runt, tills jag inte orkade hosta mer och hostade iallfall.
    men det gör inte ont hela tiden...bara när jag hostar och det gör jag inte så ofta!
Svar på tråden ont på höger sida när jag hostar...