• Epona

Terry Evans-seans

Jag ska på storseans med Terry Evans. :)
    Något som har gjort det och vet hur det går till?

• Svar på tråden Terry Evans-seans
  • Emmel

Jag var på en seans med honom i slutet av 90 talet, vet inte om det går till på samma sätt nu.

Vi satt i en aula och han stod längst fram tillsammans med en tolk. När han fick kontakt med en ande så sökte han upp den som anden ville ha kontakt med t ex genom att säga: "det är en kvinna som vill ha kontakt med någon här på höger sida, du har mycket orientaliska saker hemma..." etc.

Sedan berättade han för personen vad anden ville berätta och så lämnade han dem och tog mot nästa ande.

• Epona

Oj detta ska bli spännande :) Vet du om han fick kontakt med djurandar också? Har sett ibland på tv att det kan dyka upp avlidna husdjur.

• Emmel
    Epona skrev 2009-09-19 21:39:26 följande:
    Oj detta ska bli spännande :) Vet du om han fick kontakt med djurandar också? Har sett ibland på tv att det kan dyka upp avlidna husdjur.
    Inga djur när jag var med... Har faktiskt ingen aning om han får sådana kontakter. Men eftersom han är så duktig så kan han säkert få det.
  • korin

Det är helt underbart! har varit flera gånger, min faster har gått medium utbildning med han som mentor.
    Han är suverän, min bästa kompis lillebror fick komma upp på scen och fick hela hans liv uppdragit av terry! det var fränt.. han är den bästa! :)

• Epona
    Emmel skrev 2009-09-19 22:11:14 följande:
    Inga djur när jag var med... Har faktiskt ingen aning om han får sådana kontakter. Men eftersom han är så duktig så kan han säkert få det.
    Jag får hoppas på det:)
  • Epona
    korin skrev 2009-09-19 22:12:45 följande:
    Det är helt underbart! har varit flera gånger, min faster har gått medium utbildning med han som mentor. Han är suverän, min bästa kompis lillebror fick komma upp på scen och fick hela hans liv uppdragit av terry! det var fränt.. han är den bästa! :)
    Vad häftigt. Det kommer vara över 200 pers på den här seansen så risken att han får kontakt med någon som hör till mig är nog inte så stor men det ska bli kul ändå.
  • Epona
    calle555 skrev 2009-09-20 07:45:45 följande:
    Har du googlat? Det finns rätt mycket skrivet om hans storseanser: tinyurl.com/kv4nrm Mitt råd är att ägna mycket tid åt att läsa på innan du går.
    Jag har googlat lite och har läst både ris och ros.
  • calle555
    Epona skrev 2009-09-20 08:19:30 följande:
    Jag har googlat lite och har läst både ris och ros.
    Vad bra. Då vet du vad du ska hålla utkik efter.
  • Epona
    calle555 skrev 2009-09-20 08:27:36 följande:
    Vad bra. Då vet du vad du ska hålla utkik efter.
    Jag tror fullt ut på att man kan få kontakt med döda. Men jag vet att det finns sådana som bluffar(dock inte att Terry gör det). Sen är jag ganska naiv och tror att jag skulle märka om någon tar saker ur luften. Det måste vara mer exakt än så för att impa på mig.
Svar på tråden Terry Evans-seans