• sunstone

Kändisdjungeln är en bluff!!

Fick reda på av en riktigt pålitlig källa igår att allt är en bluff. Spelas in i en studio i Sthlm.

Om man kollar ordentligt så ser man :). Löjligt och trist!!

• Svar på tråden Kändisdjungeln är en bluff!!
  • EJai

så du menar att hon programledare stod och ljög hela svenska folket upp i ansiktet?

• EJai

oxh om källan är pålitlig får du gärna ange den då personen i frågan borde kunna stå för sitt yttrande

• sasssyy
    våren1987 skrev 2009-09-20 15:33:36 följande:
    så du menar att hon programledare stod och ljög hela svenska folket upp i ansiktet?
    Öhumm.. det har väl hänt förr liksom?? Är inte första gången tv och dess programledare ljuger för svenska folket...
  • köttbullelydnad

Man kan ju nästan ana det... De få tillfällena jag råkat kolla på det har jag reagerat på att de aldrig haft nåt insektsbekymmer, trots "hög fuktighet".

• Tindra02

Har tittat lite 1 gång, aptråkigt...
    Men visst ser det ut som kulisser???
    Sååå jäkla B...

tjej -95, kille -00, tjej -02, kille -05, tjej -07, kille 7/11-08
  • kristinah

och när Kennet skulle upp 25 meter i luften - är det på djurgårn då eller?

• Lillstrumpa79

Jag läste något om att tittare hört av sig då de tyckte allt såg ut som en kuliss och trodde det var fejkat. TV4 hade lovat dyrt och heligt att de var i djungeln...

Håller med om att det ser lite studioaktigt ut..

• NoMercy

Den nya given - samla ihop massa B kändisar och LJUG! Är väl kanonbra sätt att skaffa sig uppmärksamhet. Ni ska se dom får pris för årets mest kreativa programide eller nåt...

• Fridelina2

Är det sant? (Är lite naiv och tror att det faktiskt spelas in i djungeln när de säger att det är så.)
    Jag har bott 3 dygn i djungeln på Malaysias Borneo. Där fanns inte mycket insekter vad jag minns. Mest ödlor, apor, grisar och småkryp (typ skorpioner och spindlar).

• sandrablom

kändisdjungeln är dåligaste programmet som någonsin gjorts. Dom kunde gjort det lite mer verkligt. Det var inte konstigt att dom fick dit större kändisar när det är gratis för dom. Vem fan bryr sig om en hovreporter ??

Svar på tråden Kändisdjungeln är en bluff!!