• Miss Maya

Är det bara jag som reagerar på den här bilden? (Anna Anka m familj)

Denna bild finns idag i Aftonbladet. Är det bara jag som reagerar på att enbart deras gemensamma son är med? Annas dotter är exkluderad ur familjen? Det var vid något annat tillfället det pratades om Anka-familjen och då var det också bara Anna, Paul och sonen som nämndes?

Vadan detta? Som sjuåring skulle jag bli extremt ledsen om inte jag fick vara med på bild? Varför räknas inte jag liksom? Jag hoppas hon inte var hemma när den där bilden togs i alla fall.

"Såja, lilla gumman, sätt dig du där i hörnet, så ska mamma, Paul och brorsan ta en liten bild."

www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5824614.ab

• Svar på tråden Är det bara jag som reagerar på den här bilden? (Anna Anka m familj)
  • Knasis

Hon VAR nog inte hemma.. därför hon inte är med på bilden..  Det är vad jag tror och hoppas iaf.

Hoppas inte för mycket så mister du inte allt
  • ignatius

Jag tror inte att man ska läsa in för mycket i sådant där, det kan ju finnas hur många förklaringar som helst! Även om hon var hemma kanske hon inte ville vara med på bild

• puss

ALLA måste inte vara med på ALLA foton, det vore ju jävligt jobbigt.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Miss Maya

Näe. Men jag reagerade även för att det vid något annat tillfälle bara pratades om deras gemensamma son, dock inte Annas dotter.

• puss
    Miss Maya skrev 2009-09-20 16:37:33 följande:
    Näe. Men jag reagerade även för att det vid något annat tillfälle bara pratades om deras gemensamma son, dock inte Annas dotter.
    när osbourne gick på tv hade deras stora dotter förbjudit alla att nämna henne, alla foton var suddade osv.
    hon ville inte va med.
    kanske samma sak?
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Miss Maya

En sjuåring?

puss skrev 2009-09-20 16:38:41 följande:
    när osbourne gick på tv hade deras stora dotter förbjudit alla att nämna henne, alla foton var suddade osv. hon ville inte va med. kanske samma sak?
  • jayne doe

Det kan ju vara så att dottern valt att inte vara med i serien, eller att dotterns pappa satt ner foten. Det vore väldigt ansvarsfullt av honom tycker jag. Barn ska inte exponeras på det sättet.

• ignatius
    Miss Maya skrev 2009-09-20 16:39:57 följande:
    En sjuåring?
    varför inte?
  • cajsasmamma

Miss Maya skrev 2009-09-20 16:39:57 följande:

En sjuåring?
    Kanske sjuåringes pappa förbjuder barnet att vara med på bild?
  • Miss Maya

Men jag tror hon syntes i första avsnittet när de åt frukost när Fru Anka deklarerade att sonen minsann inte bestämde i hennes hushåll.

• 08Mommy

Hon kanske helt enkelt inte ville vara med elle så var hon väl i skolan.

• antitanten

Jag har själv undrat hur hon över huvudtaget tänker denna Anna Anka.
    Lästa precis chatten med henne här på FL och blev bestört över hennes svar på frågan om sin adoptivmamma.

Anna Anka förnekar och förkjuter de hon inte tycker om helt enkelt.
    Hon är en riktigt läskig kvinna.
    Jag själv som adopterad höll ju på att sätta kaffet i vrångstrupen.
    Anna Anka är en psykopat anser jag.

• ignatius
    antitanten skrev 2009-09-22 21:33:24 följande:
    Jag har själv undrat hur hon över huvudtaget tänker denna Anna Anka.Lästa precis chatten med henne här på FL och blev bestört över hennes svar på frågan om sin adoptivmamma.Anna Anka förnekar och förkjuter de hon inte tycker om helt enkelt.Hon är en riktigt läskig kvinna.Jag själv som adopterad höll ju på att sätta kaffet i vrångstrupen.Anna Anka är en psykopat anser jag.
    Du menar att det inte är ok att säga att man har ett dåligt förhållande med sin mamma?
  • 08Mommy
    Jag har själv undrat hur hon över huvudtaget tänker denna Anna Anka.Lästa precis chatten med henne här på FL och blev bestört över hennes svar på frågan om sin adoptivmamma.Anna Anka förnekar och förkjuter de hon inte tycker om helt enkelt.Hon är en riktigt läskig kvinna.Jag själv som adopterad höll ju på att sätta kaffet i vrångstrupen.Anna Anka är en psykopat anser jag.
    Ja hon är ju jävligt elak mot sin son tycker jag. Både i första avsnittet och i förhandsvisningen av nästa o tredje avsnitt fick jag se hur hon elakt skällde ut honom. Herregud han är ju så liten o blir ju helt förtvivlad såg jag ju. Mitt hjärta brast! Vilken häxa. Hoppas nån stänger in henne nånstans o slänger bort nyckeln för hon har då ingen sympati el medkänsla ens för sina barn !
  • Mandi74
    Fattar inte vad det är att bli bestört över.. du får gänra förklara varför.
  • Morbid Mistress
    Jag har själv undrat hur hon över huvudtaget tänker denna Anna Anka. Lästa precis chatten med henne här på FL och blev bestört över hennes svar på frågan om sin adoptivmamma. Anna Anka förnekar och förkjuter de hon inte tycker om helt enkelt. Hon är en riktigt läskig kvinna. Jag själv som adopterad höll ju på att sätta kaffet i vrångstrupen. Anna Anka är en psykopat anser jag.
    Jag har flera vänner som helt har brutit med sina föräldrar. Oavsett om man adopterar barn eller får biologiska barn så är alla inte lämpade att bli föräldrar.
  • Wintermute

Klagar A. Anka så byter Paul ut henne

Svar på tråden Är det bara jag som reagerar på den här bilden? (Anna Anka m familj)