• Korpan

moonlight musk

En parfym som säljs av Isadora heter moonlight musk. Den vanliga affären jag köper den i har slutat sälja den och påstår att den inte tillverkas längre.
    På isadoras hemsida finns den med på bild i allafall...
    Men de har ingen möjlighet till kontakt via internet. Bara ett tel nr till Malmö, och jag har ingen telefon. *morr*

Nu till min fråga: vet någon av er något ställe på internet som säljer isadoras produkter?
    Jag har goooglat men hittar inget vettigt.

• Svar på tråden moonlight musk
  • Marie N

Oj....vet bara att jag köpt den på Åhléns en gång.....

• Korpan

Ja, samma här. men det var några år sedan, och sen säger dom (åhléns) att de (isadora)slutat tillverka parfymen...

• Marie N

Korpan...Neeej....den gillade jag ju.Är så kräsen när det gäller parfymer
    Finns en som heter Snowy musk också har jag för mig.....den var också himla god....

För det är just moonlight du vill ha?

• Anchan01

Korpan,

De, Invima AB som tillverkar IsaDora säljer ingenting över nätet, (såvida ingen annan gör det ÅT dem) så försök få tag på en telefon och ring och be att få prata med produktchefen (receptionisten kan nog inte hjälpa dig). De har produktion och lager i Malmö så även om de slutat tillverka den är jag övertygad om att de säkert kan skaka fram en flaska och skicka mot postförskott till dig.

Lycka till!

/A

• Korpan

Tackar för tipset!
    Jo nog borde den finnas kvar, och även i tillverkning, hittade den i produktlistan på www.isadora.com
    Men jag får nog ta och försöka ringa dem.

Ska kolla upp snowy musk när jag ändå är igång...

• d1linda

Fick en flaska moonlight musk av min man i dag!
    Han köpte den på Åhlens...

• Korpan

Härligt! Då kanske den kommer till min lilla stad också snart!
    Var in på Åhléns igår, och frågade efter den.
    Den var tillfälligt slut sa dom....men detta "tillfälle" har varat i över 3 år nu...blir lite less faktiskt!

Svar på tråden moonlight musk