Tänker testa: spikmatta-slankare midja. Nån som är på?
Jag har läst att man kan få smalare midjemått med spikmattan genom att ligga på den 30 minuter på mage varje dag. Resultatet ska man se efter en månad
Skulle vara perfekt om det funkar eftersom jag hatar att träna och motionera och tänker inte ändra kosten heller under detta test.
Tror inte riktigt på detta men tänker ändå testa så ni andra som har spikmattor hemma får gärna hänga på så gör vi en "vetenskaplig" undersökning... hehe
Ikväll är mitt midjemått (över naveln) 89 cm fast jag har iofs just druckit en halvliter vatten.
Jag har en shaktimatta och testet börjar nu.
Vill du vara med i detta test så skriv in midjemåttet i tråden och vad du har för matta Om en månad är det upp till bevis. Det enda du ska göra är att ligga 30 minuter på mage på mattan, inte lägga om kost eller motion.
Jag ska försöka lägga i midjemåttet varje dag om jag orkar.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-20 22:22
Försök 1: Funkar bra detta, sticks liteganna bara.
Kom på att jag började en bra dag med mitt experiment eftersom det är dagen efter avslutad mens och jag är en sån som sväller typ 1 byxstorlek vid mens.
Dessutom kollade jag runt lite på nätet och man får inte ligga på mage om man har en sån där grön (svensk) spikmatta. Jag vill ju inte fördärva folk så därför undanbedes såna experiment.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-21 22:27
Tillfälle 2 är nu över. Känner mig piggare så jag kanske borde ligga på den på morgonen istället för kvällen så jag får sova om natten.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 21:45
Idag har jag inte haft tid för testet idag nu så det får bli nu innan läggdags.
Imorgon ska jag dessutom gaddas så jag tänker ta en lur på ryggen också för att förbereda mig lite... På söndag kommer första mätningen av magen. Hepp!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 15:35
delmål 1: 85 cm nu