• Pymsan

Bästa - mest utförliga - fylla i boken om barnet, typ mitt första år???

Jag är på jakt efter en riktigt bra, utförlig, detaljerad fyllaibok om barnet, gärna med fina bilder o liknande detaljer. Jag är något av en fyllaifreak.... och skulle så gärna vilja hitta den ultimata boken att skriva i om min son som blir 8 veckor på onsdag.
    Som det är nu har jag fyllt i hans små framsteg i min kalender men vill ju förstås så småningom samla allt i en fin bok som han sen ska få när han blir stor.

Nån som har nåt tips? Jag blir i så fall jättetacksam!

• Svar på tråden Bästa - mest utförliga - fylla i boken om barnet, typ mitt första år???
  • Stora Havet

Vi köpte en Nalle Puh-bok (mitt första år), som vi är jättenöjd med. Jag brukar fylla i varje vecka (om det hänt ngt)

Jag köpte dessutom ett fint fotoalbum på Ordning och Reda för att göra ett mer utförligt album om hans första år - han föddes 2 månader för tidigt och tänkte att det kunde finnas mkt att dokumentera om detta.

Vi har dessutom samlat alla fina gratulationskort i en fin vit korg (fr Ikea, den minsta) - kort från hans födelse, dop och första födelsedag.

Lycka till!

• Miss Cee

ehandel.smabarnsutveckling.se/

Det här minnesalbumet har vi köpt. Det kostar en hel del men vi är supernöjda!!

Vi har båda pärm/album-liknande fylla-i-böcker från vår egen barndom, och ville därför ha en sådan som man dessutom har i flera år, inte bara det första året.

• vit pion

Mina första år, utgiven av förlaget: ordalaget, är så fin och annerlunda. Jag såg att de hade den på Åhlens. Jag köpte den dock genom www.bokus.com , den är billigare där. Superfin!!

• leias

Kan varmt rekomendera denna bok. Fin inuti och plats för att klistra in foton och skriva både innan bebisen kommer och efteråt.

Ska garanterat köpa samma nästa gång

www.bokus.com/b/9789185465378.html&search_term=mina%20f%F6rsta%20%E5r

Svar på tråden Bästa - mest utförliga - fylla i boken om barnet, typ mitt första år???