Vad tycker ni om namnet Bim?
Jag kände en Bim i tonåren och tyckte det var ett ganska konstigt namn då men idag tycker jag det är ganska gulligt på något vis. Vad tycker ni?
Jag kände en Bim i tonåren och tyckte det var ett ganska konstigt namn då men idag tycker jag det är ganska gulligt på något vis. Vad tycker ni?
Njae... Jag gillar det inte tyvärr..
Allt jag får i huvudet är BIM-Beräknad ingen mens
Jag gillar det! Jag har nog inte blivit riktigt FL-skadad än så Beräknad Icke Mens hade jag inte en tanke på när jag läste det!
Känner en vuxen kvinna som heter Tin, lite samma känsla som Bim!
Bim, Bam Bom, nej inget namn för mig.
Jag har också känt en Bim! Ett kort, koncist och tufft namn på en tjej!
Tack för era åsikter, det där med BIM "beräknad icke mens" har jag inte ens skänkt en tanke Jag är ändå en ganska inbiten fl-are
tänker också på beräknad icke mens! =) skulle det vara ett tjej eller ett killnamn?
Tjejnamn var tanken
En kompis kompis dotter heter Bim. Passar just den har tjejen valdigt bra och jag gillar namnet nu.
Ett tufft namn
Kännde en tjej som hette Bim..hon var troligt tuff tjej..handbollsspelare :P
Å nu förtiden kan man hitta något roligt med alla namn som finns...så när väl det lilla knytet ligger i din famn och bara skriker BIM så..jaa..tycker jag inte du ska hindra dig själv :D
I värsta fall kan du ge henne ett vanligt mellannamn så får hon väl använda det i stället sen.
Tänker tyvärr bara på BIM= beräknad icke mens.....
så tyvärr så gillar jag de inte alls...
men smaken är som baken
Jag har träffat en Britt-Marie som hade Bim som smeknamn. Tyckte det var ett rätt mysigt namn.
Det hette en hund vi hade när jag var liten. Men har aldrig hört det nåt mer.
Jag tänker på när min dotter förut sa att någon var "min" då sa hon alltid "Bim"
Men har sett nån som haft det namnet, och visst är det lite tufft och gulligt på samma gång tycker jag Men tror inte att jag sku döpa mitt barn till det, men tack o lov så är ju alla olika, annars sku världen vara tråkig om alla sku ha samma smak