någon som testat Weledas produkter?
vad har ni att säga om dom isf? har precis köpt och märker faktiskt en liten förbättring i min äckliga hy..
vad har ni att säga om dom isf? har precis köpt och märker faktiskt en liten förbättring i min äckliga hy..
jag använder Weledas havandeskaps olja..... jätte nöjd, men annars använder jag bara Mary Kay.
Jag testade rengöring och kräm för ansiktet för några år sedan.
Efter ett tag fick jag konstiga grejer på hakan. det såg ut som finnar fast dóm inte var röda eller nått.
Jag bytte produkter men det tog nog nån månad innan dom försvann.
Sen vet jag andra som använder weleda och älskar det så det är väl som med alla hudvårdsprodukter..olika för alla
Jag har precis köpt rengöring och ansiktskräm från Weleda så än kan jag inte uttala mig om hur de funkar på min hy. Men det känns bra med naturliga produkter som är snäll mot miljön och förhoppninsvis mot hyn
Jag har endast testat barnprodukterna, jag tyckte inte om dem. Tyckte de luktade fruktansvärt illa, o var väldigt feta...
Jag använder bara Weleda o Dr Hauschka, jag har haft prolem med flammig känslig hy som svider o kliar, men inte efter jag bytt till dessa har det blivit mkt bättre! Det är rena frächa produkter. Jag beställer från bodystore, det är billigare än hälsokost.
livet leker; vilka produkter använder du?? är du torr i hyn också??