• PCO20

Vill så gärna göra ett test!!

Hej!
    INGET tyder på att jag är gravid. Inget tyder på att jag ens är i närheten av att vara gravid.

Var dessutom på VUL för ca två veckor sedan och där såg dom, som vanligt, massa små omogna äggblåsor och en smal slemhinna. Gjorde även ett gravtest där som var neg.

Finns det en chans att jag lyckats bli gravid därefter?

Grejen är den att jag nästan vet att jag INTE är gravid men plötsligt vill jag så gärna göra ett test.

Har ju inget BIM-datum att vänta ut liksom.. det ENDA jag känner nu är ilte smått ömmande bröst.

Har dessutom lovat mig själv att enbart testa mig då jag har riktiga symtom.

Hur orkar man

• Svar på tråden Vill så gärna göra ett test!!
  • AannaH

om du var på vul för 2 veckor sen så även om du skulle blivit gravid efter det så är det nog svårt att få det på en sticka redan nu. Clearblue skriver i sina test att vet man inte när man ska ha mens så ska man kolla 19 dagar efter senaste sexet

Robin -97 Nemo -05
  • PCO20
    AannaH skrev 2009-09-21 19:38:20 följande:
    om du var på vul för 2 veckor sen så även om du skulle blivit gravid efter det så är det nog svårt att få det på en sticka redan nu. Clearblue skriver i sina test att vet man inte när man ska ha mens så ska man kolla 19 dagar efter senaste sexet
    Jo jag förstår det, men jag undrar också, finns det ens någon möjlighet att ett ägg har hunnit växa till sig? Jag menar, jag fick ju inte direkt några bra nyheter hos läkaren

Dock så sa hon att jag inte verkar ha lika många blåsor längre, att det ser ut som om några har försvunnit.. men hon sa även att jag borde ha fått mens redan och ägglossning, men det såg ju inte bra ut på VUL.

Att jag vill göra ett test nu är ju bara en dum idé, jag vet. Vet inte varför jag vill göra det ens :-S
  • AannaH

okej..då kan jag inte svara på din fråga för jag vet ingenting om äggblåsor lycka till

Robin -97 Nemo -05
  • PCO20
    AannaH skrev 2009-09-21 19:46:56 följande:
    okej..då kan jag inte svara på din fråga för jag vet ingenting om äggblåsor lycka till
    Knappt så jag vet Haha, tack ändå.

Har du PCO?
Svar på tråden Vill så gärna göra ett test!!