• Anonym (Nicke Nyfiken)

När gick du ute utan underkläder senast

Som rubriken anger, är lite nyfiken på när du gick ute utan underkläder senast. En liten beskrivning av varför är också på sin plats....

• Svar på tråden När gick du ute utan underkläder senast
  • Anonym (Linda)

I lördags. Jag var ute och festade med några vänner och hade strumpbyxor och tycker att det blir knöligt med trosor under.
    Men om du menar sex så var det på midsommarafton. Jag och min sambo gick ifrån vår fest som vi hade i sommarstugan och hade sex mot ett träd.

• Angels Fall First

I lördags På en demonstation mot nama (bor på Irland och dom ska rösta om några veckor). Vi hade haft sex precis innan och mina trosor var väl blöta för att ha på sig Bhn skippade jag också eftersom det var ett önskemål från pojkvännen  

mina svenska bostäver kommer och går
  • Anonym (Nicke Nyfiken)

Det var precis det jag var nyfiken på!

• Anonym

I går kväll när jag nyduschad och naken kom på att tvätten var kvar i tvättstugan. Hoppade i ett par mjukisar och en puma tracksuit med dragkedja utan bh eller trosor under...

En friare känsla i tvättstugan liksom =)

Men det kanske inte räknas för det va ju inte ute. Sen har jag varit i tvättstugan naken i bara en handduk också...

I somras gick jag med kjol utan trosor ganska ofta. Oftast sover jag naken och bara hoppar i linne och kjol på morgonen och ibland blir det ju ett ärände ute på stan och vem tänker på trosor då??

• redneck girl

på sommaren händer det nu och då.lätt att komma åt om man vill;) bara att lyfta på kjolen.

• Nocturna

varje dag i stort sätt ;)

kläderna sitter finast då.. om vi pratar nederdelar..
    fria skönare

behå utan den går jag bara hemma för de e skönt.. varje dag.. ute på morgonen med hunden för jag har inte registrerat ännu att jag inte tagit på mig den

• Anonym

i måndags på väg till tvättstugan om jag inte minns fel

• HäckHäxan

Varje morgon, sover ju näck, har aldrig förstått mig på det där med kläder i sängen....

The bitch is back och värre än innan *varning utfärdas*
  • Anonym

idag hade jag inte trosa eller bh

• Tokstolla
    HäxanSurtant skrev 2009-09-24 00:53:56 följande:
    Varje morgon, sover ju näck, har aldrig förstått mig på det där med kläder i sängen....
    +1
Svar på tråden När gick du ute utan underkläder senast