UmmAminah skrev 2009-09-24 12:40:48 följande:
jag kan inte käka p piller, det enda bra med det är att jag får mindre pms. jag bara blöder hela tiden o blir helt obalanserad. så därför tänkte jag att det här blir katastrof, men inte hittills. ta i trä. jaha, ok då förstår jag. varför vill det inte släppa då? kroppen gör mycket konstigt.jag har bim.. vet inte hahah när jag startade tråden trodde jag jag hade haft äl men jag tror jag hade det i förrgår. eller ganska säkert i förrgår. på dag 19, hade trott jag skulle få det lite tidigare med pergo men. :/ när har du bim då?
Jaha ok, för mig är det tvärtom mensen som en klocka och kroppen på topp med p-piller=) Hoppas jag blir gravid snart så kag kan få äta igen haha
Jag vet faktiskt inte varför det inte gör det, mina hormonprover är helt normala. Är tydligen inte så ovanligt om man läser här på FL iallafall=)
Jag har ju inte börjat ta pergo än, väntar på mensen som jag har lite dålig koll på när den skall komma. Har sedan piller-stopp i aug förra året haft en menscykel på 31-36 dagar men nu sista bestämde sig mensen för att komma på dag 25! Vet inte om det var en mellanblödning eller mens...men om det var mens skall jag väl ha nästa vecka..känner mig lite småsur..hoppas det är PMS;D
Har du kört med äl-stickor? Har du vari på VUL?