Svider och kliar något förbannat i anus. Ingenting hjälper känns det som..
Jag har sedan i Lördags nästan kliat sönder röven *ursäkta vissa ordspråk jag använder i tråden* på mig själv. Det har kliat något hysteriskt! Och ont gör det.. =(
Jag har införskaffat sån här AC3 comfort för anala besvär, och det har funkat tidigare på mig. Efter förlossningen med min dotter fick jag hemorrojder och klåda i analen som kom från helvetet, typ! Så använde jag AC3 och besvären började släppa efter sisådär 2 dar.
Nu har jag användt AC3, och börjat lite smått med Xylocain-salva eftersom det sviiiider så fruktansvärt mycket när man kliar tillbaka. Men det känns som besvären bara har blivit värre.. Jag trodde det var hemorrojder först (jag drabbas utav det ganska lätt, men det brukar gå över ganska fort) men detta är nåt helt annat och det känns som jag håller på att bli galen! Jag kunde knappt koncentrera mig på jobbet idag för att det gjorde ont, det sved, det kliade och var rent ut sagt jävligt obehagligt.
Jag vet inte vad jag ska göra, eftersom detta inte verkar hjälpa. Eller har jag för lite tålamod kanske? Hjälp, vad ska jag göra?