hatar kvinnomottagningen i kristianstad
Grrr....har försökt ringa kvinnomottagningen i kristianstad i 2 veckors tid. De har bara en halvtimmes telefontid o det tutar upptaget hela tiden.
Fast i torsdags förra veckan kom jag äntligen fram...då fick jag lämna mobilnr o personnr uppgifter så läkaren kunde ringa upp. Fick info att han skulle försöka ringa alla under torsdagen em o hela fredagen.
Men ingen ringde....ringde idag upp dem (det är då BARA barnmorskor som svarar) de sa då samma sak som jag hade fått info om. Sa att ingen hade ringt alls på mobilen. Hon sa då lite surt bara att jag får allt ringa på nya telefontiden som är på fredag..???? Har man lovat att ringa upp ska man väl också göra det...förstår att det är jätte många som har ringt o att det tar tid att ringa upp alla. Men de kan ju inte bara skita i att ringa upp flera av oss.
Vet inte vad jag ska göra..har lust att ringa dit igen o säga att de får tar mina uppgifter en gång till o be han ringa...grrr blir så ledsen. Vill ju bara ha en bebis men det verkar ju som de ej vill hjälpa mig. Snyft