Tips på röd tapet?
Vi ska tapetsera om vår hall och jag är på jakt efter en läcker fondtapet som går åt det röda hållet. Gärna med något mönster i.... Väggen är cirka två meter bred..... Någon som har tips på nåt snyggt? Tack på förhand.
Vi ska tapetsera om vår hall och jag är på jakt efter en läcker fondtapet som går åt det röda hållet. Gärna med något mönster i.... Väggen är cirka två meter bred..... Någon som har tips på nåt snyggt? Tack på förhand.
Boråstapeter, kollektion Hanna en röd, svart, vit! Tuff! Finns muggar i samma mönster. Men jag är för feg för den...
Lycka till!
Ja den är skithäftig och snygg!! Tänkte kanske nån som är lite mindre färger på, kanske bara i röda nyanser eller max två.
Borås, garden- har en med småblommor på tråd i både rosa och vinrött... Men jag vet, det är skitsvårt! För mig blir det oftast vitt,vitt och vitt med någon neutral fond. Har du sett någon snygg fond i beige, brun, grå eller svart med vit botten?
Här är en röd tapet som jag bara älskar! Den finns i Flüggers tapetkollektion (även om tapettillverkaren heter Fiona)
www.fiona-walldesign.com/Collection-c-gallery.aspx
Klicka på kollektionen som heter "Nordic Leaves" .
Det är den röda tapeten med svart vass. Tapetnumret är 306005.
Tror att storleken på vassen finns i två storlekar, men du får kolla runt lite.
Kanske finns det mer bilder om du går genom flugger.se
Vet att det finns många miljöbilder på just denna tapet.
Vi har denna i sovrummet nu:
www.fiona-walldesign.com/~/media/987B902FE5FA45D0AE892C116175A89B.ashx
När vi flyttar in i huset kommer vi ha denna:
2.bp.blogspot.com/_7VN0BOh--SA/SoBzl108EcI/AAAAAAAAABE/BW0ZAINr08Q/s320/DSC_0020.JPG
Tack för alla tips, jätteskoj.
lollo83, jag gillade din fionatapet jättemycket. vet du ungefär vad den kostade?
Vi har Hanna-tapeten som fondvägg i hallen och är så sjukt nöjda med den, tokigt snygg... och sen är det ju nice att ha matchande pennmugg på hyllan!
Den här tycker jag är sååå fin, vi har samma i köket fast i limegrönt, (bild finns i mitt galleri)
www.tapetorama.se/display.php&category=Wallpaper