• Virriga Vera

Tips på vad man kan se eller göra i Georgia, USA

Vi skall åka till USA 2 veckor. ! vecka blir i Daytona Florida och sedan skall vi vara 1 vecka någon annastans. Vårt flyg mellanlandar i Atlanta och nu funderar vi på att köra från Daytona till Atlanta. Vad finns att se och göra i Georgia?

• Svar på tråden Tips på vad man kan se eller göra i Georgia, USA
  • evaoregon

Här finns lite tips

www.exploregeorgia.org/

Jag kanske missförstår dig, men planerar ni att gå av eller på flyget när det mellanlandar och inte flyga hela sträckan? Så kan man i så fall inte göra, man måste flyga hela sträckan på de biljetter som man bokat.

• Virriga Vera
    evaoregon skrev 2009-09-24 21:43:37 följande:
    Här finns lite tips www.exploregeorgia.org/ Jag kanske missförstår dig, men planerar ni att gå av eller på flyget när det mellanlandar och inte flyga hela sträckan? Så kan man i så fall inte göra, man måste flyga hela sträckan på de biljetter som man bokat.
    Vi hade planerat att boka en enkelresa dit till Daytona, då mellanlandar flyget i Atlanta. Sedan boka en enkelresa från Atlanta hem. Men det blir för dyrt såg vi när vi kollade priset. enkelresan hem från Atlanta kostade nästan lika mycket som en t.o.r till Daytona. Så det blir ingen resa från Atlanta, tyvärr.
  • evaoregon

Virriga Vera skrev 2009-09-24 22:02:02 följande:

Vi hade planerat att boka en enkelresa dit till Daytona, då mellanlandar flyget i Atlanta. Sedan boka en enkelresa från Atlanta hem. Men det blir för dyrt såg vi när vi kollade priset. enkelresan hem från Atlanta kostade nästan lika mycket som en t.o.r till Daytona. Så det blir ingen resa från Atlanta, tyvärr.
    Ok. Trist att det blev så dyrt.
  • linnma

Biketoberfest????? Gud va avundsjuk jag blir nu. Jag vill åka i maj/juni 2010, men verkar omöjligt med ledigt för sambon. Så vi siktar in oss på sept/okt istället. Fast jag skulle kunna åka igår ;) Var ju nu i april/maj och gud så härligt det är där.

Svar på tråden Tips på vad man kan se eller göra i Georgia, USA