• Katriin

Vill ha ett fint ek bord!!

Vet någon vart det finns fins och BILLIGA ek köksbord!
    Letat överallt verkligen och har hittat ett på europa möbler med skin stolar jätte fin verkligen!

Men just nu så känns det lite för mycket pengar så jag funderar kanske på något begagnat eller så!
    Några förlag?

• Svar på tråden Vill ha ett fint ek bord!!
  • Jefa

www.jysk.se/
    Där har de ett erbjudande. Tycker den är kanonfin, men eftersom vi har carpati i vardagsrummet kan vi inte köpa det!

• Jefa

Glömde, det är det till höger i bilden som kostar 3500 med 4 stolar!

• ladyhawk

På Jysk finns det billiga ekbord med stolar i en serie som heter Liva. Finns även som soffbord.

• krakel

vi har liva bordet och stolarna det är jätte fint
    finns i en hel serie nu vitrinskåp , byrå, sidobord va det nu heter,, hylla och soffbord + tv bord

• Katriin

Ja det liva bordet va verkligen jätte fint vet ni om det är beställningsvara och om det finns fram till den 9 oktober eller om det bara finns ett x antal ??

Nu ska det handlas Tack alla =)

• krakel

beställmingsvara tror jag,, det finns nog absolut till den 9 för det har ju som sagt kommit en hel serie så jag tror det är här för att stanna

• skogsflicka

Vi köpte vårat ekbord med stolar på Europamöbler för sex månader sedan och vi har redan reklamerat dem eftersom stolarna är helt nedsuttna!
    Känns mycket trist eftersom det var väldigt mycket pengar för oss.

• nattinattio

jag söker efter snyggt ek soffbord, med lackad borsyta. varför väljer man oljat bord ?? blir det inte lätt fläckar osv, speciellt om man har barn, helt vansinnigt ???

• Jefa

Catrin
    Det brukar vara på beställning!

• Jefa

Jag vill oxå ha det! Jimmy vägrar då det inte passar de andra möblerna som sagt

• Rödöga

Vi har bordet från jysk, det är jättefint!

• Katriin

Tack för alla svar =) Det får nog bli liva bordet + stolar tyckte det va så snyggt! FÅr åka dit imorgon och beställa Tack så mycket

• väntar o längtar

Vi har ett från Ikea och så stolar med skinnsits därifrån också. Tror att det syns på nåt av korten i mitt bildgalleri.

• Alle

En lackad yta är det tex lättare att det bli jack i, den är mjukare.
    En oljad/vaxad yta blir hårdare, och mer motståndskraftig.

Svar på tråden Vill ha ett fint ek bord!!