Förälskad i systerns mans bror!
För läääänge sedan (typ 5-7 år) så hade jag och min systers mans bror (S) alltid väldigt kul ihop när vi sågs, vilket oftast var på kalas och liknande, jag var väldigt attraherad av honom (var singel men var inte flirtig på någont vis då han var gift och desutom syrrans mans bror!).
Helt plötsligt började han och hans fru att sluta komma på min systers kalas, vilket jag funderade en hel del över och tyckte var synd!
Efter ganska lång tid så berättade min syster att han fru blivit svartsjuk över att S och jag kom så bra överens och skojade så mycket med varandra när vi såg, så det var därför de inte ville träffa oss!
Pinsamt tyckte jag men funderade också över om det låg något mer bakom.
Efter ett tag fick jag ett brev från S där han berättade att han var förälskad i mig, jag bestämde mig för att inte svara på brevet pga allt strul omkring och hoppas att känslorna skulle självdö (både hans och mina, men det var tungt)!
IDAG var vi på kalas hos syrran och då efter alla år så dök S upp!! Jag har pojkvän nu...
S ligger i skiljsmässa..
Tror inte att jag vill lämna min pojkvän för S egentligen, men känner mig helt snurrig!! Känns som att alla känslor kom tillbaks och jag märkte själv hur vimsigt jag betedde mig under kalaset! Har inte pratat med S på säkert 3 år!
Ville bara berätta eftersom jag inte kan prata med någon om det här..