• Anonym (trögmage)

Efter att ha tagit 6 droppar laxoberal åt jag kokt ägg sämre resultat???

Ja som ovan jag har trög mage så nu tog jag 6 droppar laxoberal o sedan åt jag kokt ägg, kommer det bli sämre resultat då jag menar givitvis om det kommer hindra laxeringens effekt???? Tacksam för svar

• Svar på tråden Efter att ha tagit 6 droppar laxoberal åt jag kokt ägg sämre resultat???
  • Freja07

Det tror jag nog inte men jag jobbar inom vården och på alla ställen jag arbetat på har vi gett laxoberal på kvällen för att man ska kunna få tömma magen på morgon. Har du tagit laxoberal tidigare? Antar att du provat allt annat innan du tagit till laxermedel? Kiwi, päronfiber och vatten? Motion? Laxoberal kan ge dig magknip och gaser när du är ovan.

• Anonym (trögmage)

puffar o puttar :) Otolig toka :)

• Anonym (trögmage)
    Freja07 skrev 2009-09-26 08:15:59 följande:
    Det tror jag nog inte men jag jobbar inom vården och på alla ställen jag arbetat på har vi gett laxoberal på kvällen för att man ska kunna få tömma magen på morgon. Har du tagit laxoberal tidigare? Antar att du provat allt annat innan du tagit till laxermedel? Kiwi, päronfiber och vatten? Motion? Laxoberal kan ge dig magknip och gaser när du är ovan.
    Hej freja:) ja jag har prövat all naturligt innan jag tog dropparna, jag har tagit det tidigare men då tog jag 10 droppar o det blev för mycket effekt, så nu tog jag sex istället. Att jag tar det nu på morgonen är för att jag vill gärna försöka gå på toa innan jag tar till något i hopp om att det kan kommer av sig själv men icke. O det tar väl 6-8 timmar innan man märker av resultatet?? så jag hinner vara hemma o bosätta mig på toa:), Blev bara lite orolig ifall ägg kanske förstoppar upp ännu mer??

Tack för ditt inlägg
Svar på tråden Efter att ha tagit 6 droppar laxoberal åt jag kokt ägg sämre resultat???